Gjest har en kattepus her Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Nå kan vi si at den er vår? Om vi skal ha den vil vi sterilisere den nemlig, men jeg hadde håpet noen savnet den. Merkelig at ingen har hengt opp lapp at de savner kattungen..... (Jeg har hengt opp lapper.) 0 Siter
Sofline Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Ring lokalavisa. Det kan hende den kommer langveisfra. 0 Siter
Gjest glad i katter Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Når du har hengt opp lapper og ingen har meldt seg, eller etterlyst katten på noe vis. kan du regne katten som din. heldige lille pus som fant deg, tenk på hva den kunne møtt på sin vei. 0 Siter
Mistera Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Var sånn Ronja kom til meg, hun hadde følgt etter noen barn fra en eller annen plass, og jeg han opp plakater, annonse i lokalavis med bilde, og gjorde det meste for å få vite om noen eide henne... Etter en stund anså jeg henne som min:) Og det er hun fortsatt den dag i dag, 5 år etter:) 0 Siter
Signaturelle Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Prøv å legge inn en funnet-annonse på nettkatten.no 0 Siter
Gjest pusmor Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Var sånn Ronja kom til meg, hun hadde følgt etter noen barn fra en eller annen plass, og jeg han opp plakater, annonse i lokalavis med bilde, og gjorde det meste for å få vite om noen eide henne... Etter en stund anså jeg henne som min:) Og det er hun fortsatt den dag i dag, 5 år etter:) Var sånn puselurv kom til oss også. Utrolig mange som gir f... i kattene sine dessverre. 0 Siter
Sofline Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Var sånn puselurv kom til oss også. Utrolig mange som gir f... i kattene sine dessverre. Mange går seg jo også bort. Katter kan vandre langt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.