Gå til innhold

Hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal jeg få vekk svarte merker fra en svart eyeliner (blyant eyeliner) på veska mi. Den er lyse lyse brun?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har merket at denne rosa greia som de reklamerer for på Tv`n faktisk funker på flekker:)

Tro det eller ei:)

Gjest hehehehe
Skrevet

Har merket at denne rosa greia som de reklamerer for på Tv`n faktisk funker på flekker:)

Hvilken rosa greia;)

Skrevet

Hvilken rosa greia;)

hmmm... så var det navnet da:P Vanish eller noe sånt?

Rosa sprutedings, eller pulver kan få det i begge deler tror jeg... Gikk iallefall på sofaen min, da *kremt* en liten kattepus fant ut han skulle lage bremse-spor i den:S hehe

Skrevet

Kan kanskje prøve med oljebasert makeup-fjerner?

Skrevet

Vanish?

Har kjøpt men ikke prøvd. Den inneholder jo klor, vil det ikke bleke fargene?

Har hørt den skal være veldig bra for å få hvite klær hvite igjen

Skrevet

Vanish?

Har kjøpt men ikke prøvd. Den inneholder jo klor, vil det ikke bleke fargene?

Har hørt den skal være veldig bra for å få hvite klær hvite igjen

De finnest i sånn farge greie også, sånn som bevarer fargene:) Funka på sofaputene mine:)

Og de var ikke hvite:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...