Gjest Hope! Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Hvordan skal jeg få vekk svarte merker fra en svart eyeliner (blyant eyeliner) på veska mi. Den er lyse lyse brun? 0 Siter
Mistera Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Har merket at denne rosa greia som de reklamerer for på Tv`n faktisk funker på flekker:) Tro det eller ei:) 0 Siter
Gjest hehehehe Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Har merket at denne rosa greia som de reklamerer for på Tv`n faktisk funker på flekker:) Tro det eller ei:) Hvilken rosa greia;) 0 Siter
Mistera Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Hvilken rosa greia;) hmmm... så var det navnet da:P Vanish eller noe sånt? Rosa sprutedings, eller pulver kan få det i begge deler tror jeg... Gikk iallefall på sofaen min, da *kremt* en liten kattepus fant ut han skulle lage bremse-spor i den:S hehe 0 Siter
Signaturelle Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Kan kanskje prøve med oljebasert makeup-fjerner? 0 Siter
Signaturelle Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Har merket at denne rosa greia som de reklamerer for på Tv`n faktisk funker på flekker:) Tro det eller ei:) Vanish? Har kjøpt men ikke prøvd. Den inneholder jo klor, vil det ikke bleke fargene? Har hørt den skal være veldig bra for å få hvite klær hvite igjen 0 Siter
Mistera Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Vanish? Har kjøpt men ikke prøvd. Den inneholder jo klor, vil det ikke bleke fargene? Har hørt den skal være veldig bra for å få hvite klær hvite igjen De finnest i sånn farge greie også, sånn som bevarer fargene:) Funka på sofaputene mine:) Og de var ikke hvite:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.