Gå til innhold

Laparaskopi neste...


dolores83

Anbefalte innlegg

Var inne på sykehuset igjen i dag, tok blodprøver, målte blodtrykk og sånt bare, og fylte ut noen skjemaer, og så er det som sagt laparaskopi neste. Må bare få si med en gang at det gruer jeg meg til. Jeg er IKKE fan av leger, sykehus etc etc, men det må vel til...

Noen som kan trøste litt? ;)

Hm, ja, også må samboer'n ta en ny sædprøve, så han må "jobbe" litt han også:P

Forresten, er det noen som vet noe om det er lang ventetid på lap? Jeg glemte selvfølgelig å spørre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lapraskopi

Jeg har tatt lapraskopi. Var under full narkose så jeg merket ikke noe etterpå, borsett fra bakrusen etter narkosen :)

Noen kan få luftsmerter bl.a. oppi skuldrene (!) etterpå, jeg hadde litt, men det var ikke vondt.

Venteliste ? Vet ikke engang hvor du bor og hvilket sykehus du sokner til, så det vet jeg ikke, du får nok heller kontakte din lege å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt lapraskopi. Var under full narkose så jeg merket ikke noe etterpå, borsett fra bakrusen etter narkosen :)

Noen kan få luftsmerter bl.a. oppi skuldrene (!) etterpå, jeg hadde litt, men det var ikke vondt.

Venteliste ? Vet ikke engang hvor du bor og hvilket sykehus du sokner til, så det vet jeg ikke, du får nok heller kontakte din lege å spørre.

Takk for svar!

Ventetiden kommer jo selvfølgelig an på hvor man bor, ja, det tenkte ikke jeg på i min "innvendig blonde" verden:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På sykeuset er de vldig flinke, og du kommert til å være glad når laparaskopien er over. Da får du svar og noe mer konkret å forholde deg til. Ofte slapper enkelte mer av i etterkant av en sånn undersøkelse, noe som kan fører til en så etterlengtet graviditet;-)

Jeg var til noe lignende laparaskopi (samme prinsippet), og ventetiden der jeg bor var 5-6 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider