Gå til innhold

Laparaskopi neste...


dolores83

Anbefalte innlegg

http://www.helse-bergen.no/NR/rdonlyres/eiwsqzkpuvxumsog3pi3q7da5wf265odvhdbowhjqwjsvcia56kr5m45deznpdowsfcaalunzmypra/Skjemanr2023364brosjyrekikkhullsoperasjonlaparosko.pdf

Her er pasientguiden til Haukeland US. Kanskje du finner noe mer tips her. Det er lurt å forbrede seg på ting en gruer seg for. Det ukjente er det verste:-)

Lykke til med alt sammen:-)

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare på spørsmålene mine, i hvert fall. Du har rett, det ukjente er absolutt det verste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det kan du jo si. De har helt sikkert god greie på det de driver med på sykehuset. Tingen er bare at jeg er kjempenervøs og redd for alt som har med leger og sykehus å gjøre. Føler meg liksom så "lost" på en måte. Er nok litt for redd for å ikke ha full kontroll på alt:)

Men tusen takk for trøstende ord!

Kan forstå bekymringen. Men det er jo et lite inngrep for legene (selv om det er stort for oss!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt lap. to ganger, og vil bare fortelle at jeg ikke har merket noe til de luftsmertene man kan få.

Jeg hadde bare ubehag etpar dager pga. stingene i navlen og støttesnittene nærmere hoftene. Måtte ha slakk bukselinning og ta det litt pent når jeg skulle bøye meg, det var alt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt lap. to ganger, og vil bare fortelle at jeg ikke har merket noe til de luftsmertene man kan få.

Jeg hadde bare ubehag etpar dager pga. stingene i navlen og støttesnittene nærmere hoftene. Måtte ha slakk bukselinning og ta det litt pent når jeg skulle bøye meg, det var alt.

Lykke til!

Så bra da! Håper jeg er like heldig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...