Gå til innhold

Hva syns dere om den der "spis så mye du vil" restauranten på Tusenfryd?

Anbefalte innlegg

Gjest matglad
Skrevet

Lurer på hva dere syns om den restauranten på Tusenfryd der dere spiser så mye man vil hele dagen. Er det verd pengene og benytter dere den mer enn enn gang pr dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var der en gang, men benyttet den ikke mer enn en gang samme dag. Jeg visste ikke engang at det gikk an å komme tilbake seinere og spise mer.

Når det gjelder "spis så mye du vil"-restauranter generelt så ser jeg ikke helt poenget, i og med at jeg stort sett blir mett av vanlige restaurantposjoner. Men for storspiste mennesker har det kanskje en funksjon.

Gjest matglad
Skrevet

Jeg var der en gang, men benyttet den ikke mer enn en gang samme dag. Jeg visste ikke engang at det gikk an å komme tilbake seinere og spise mer.

Når det gjelder "spis så mye du vil"-restauranter generelt så ser jeg ikke helt poenget, i og med at jeg stort sett blir mett av vanlige restaurantposjoner. Men for storspiste mennesker har det kanskje en funksjon.

For at det i det hele tatt skal være en hensikt med å spise der så bør man jo benytte seg av det flere ganger den dagen- hvis man f. eks skal være der en hel dag. Men for bare middag er det kanskje andre bedre alternativer?

Skrevet

For at det i det hele tatt skal være en hensikt med å spise der så bør man jo benytte seg av det flere ganger den dagen- hvis man f. eks skal være der en hel dag. Men for bare middag er det kanskje andre bedre alternativer?

Det er flere år siden sist jeg var på tusenfryd. Er det den restauranten som heter Vertshuset (eller noe sånt) det er snakk om?

Gjest annlovinda
Skrevet

Du kan ikke gå tilbake å spise et måltid til der.

Gjelder bare for det ene måltidet du betaler for.

Gjest annlovinda
Skrevet

Du kan ikke gå tilbake å spise et måltid til der.

Gjelder bare for det ene måltidet du betaler for.

Gjest matglad
Skrevet

hvor ligger'n hen da?

http://tusenfryd.no/attraksjoner/

Mener den skulle ligge like ved badeland.Vet ikke hva den heter. Har misforstått dette jeg da, for jeg trodde det skulle være en restaurant der man kunne komme tilbake igjen å spise hele dagen. At man fikk en slags billett eller stempel?

ShitDiddelyDo
Skrevet

På Tusenfryd har jeg aldri spist mat som fortjener betegnelsen "mat".

Skrevet

På Tusenfryd har jeg aldri spist mat som fortjener betegnelsen "mat".

Jeg tror jeg spiste noe lasagne der engang. Det var ikke fantastisk mat, men det var mat.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror jeg spiste noe lasagne der engang. Det var ikke fantastisk mat, men det var mat.

Jo, altså. Gress er også mat. For kuer. Men jeg kaller det likevel gress. Ikke mat.

Men generelt har jeg dårlig erfaringer med spis-så-mye-du-vil-buffeer.

Noen ganger mistenker jeg restauranter som kjører den slags tilbud for å snekre sammen maten så dårlig at kundene spiser så lite som mulig.

Skrevet

Jo, altså. Gress er også mat. For kuer. Men jeg kaller det likevel gress. Ikke mat.

Noen ganger mistenker jeg restauranter som kjører den slags tilbud for å snekre sammen maten så dårlig at kundene spiser så lite som mulig.

Eller de satser på at det kommer en del småspiste personer, og det gjør det jo alltid.

Skrevet

På Danskebåten funker det - for da kan man også drikke så mye vin man vil! .) kran i veggen liker jeg.

Og maten er jo veldig god.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Eller de satser på at det kommer en del småspiste personer, og det gjør det jo alltid.

På steder som Tusenfryd, hvor det er enormt mye folk, vil jeg tro de satser på å få folk kjapt inn og kjapt ut, noe de klarer utmerket ved å servere dårlig mat.

Jeg har riktignok ikke spist på dette stedet, men på Tusenfryd har jeg aldri fått et måltid mat jeg ikke har okket meg fælt over.

De klarer ikke engang å lage pizza der. Selv colaen smaker ikke cola.

ShitDiddelyDo
Skrevet

På Danskebåten funker det - for da kan man også drikke så mye vin man vil! .) kran i veggen liker jeg.

Og maten er jo veldig god.

Jeg har spist julemat på danskebåten noen ganger. Maten er helt ok, men ikke noe mer.

Det som gjør det verdt det er som du sier drikka. Jeg pleier å tre meg på krana de to timene vi sitter til bords. :)

Skrevet

På steder som Tusenfryd, hvor det er enormt mye folk, vil jeg tro de satser på å få folk kjapt inn og kjapt ut, noe de klarer utmerket ved å servere dårlig mat.

Jeg har riktignok ikke spist på dette stedet, men på Tusenfryd har jeg aldri fått et måltid mat jeg ikke har okket meg fælt over.

De klarer ikke engang å lage pizza der. Selv colaen smaker ikke cola.

Det er sant. Men folk drar ikke til Tusenfryd for å spise, de drar til Tusenfryd for å kjøre karussell. Det er altså ikke maten de er kjent for eller tjener penger på. Dermed kan de servere omtrent hva som helst uten at folk mukker.

Skrevet

Jeg har spist julemat på danskebåten noen ganger. Maten er helt ok, men ikke noe mer.

Det som gjør det verdt det er som du sier drikka. Jeg pleier å tre meg på krana de to timene vi sitter til bords. :)

Gubben åt 9 biffer.....det er harry :) - sikkert bare for at han kunne...hehe

Skrevet

Det er sant. Men folk drar ikke til Tusenfryd for å spise, de drar til Tusenfryd for å kjøre karussell. Det er altså ikke maten de er kjent for eller tjener penger på. Dermed kan de servere omtrent hva som helst uten at folk mukker.

jeg smører alltid med svær lunsjboks.

Skrevet

jeg smører alltid med svær lunsjboks.

Det er sikkert lurt, ja.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er sant. Og i løpet av en lang dag spiser folk uansett hvordan det smaker eller hva det koster.

Og det vet de så alt for godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...