Ugga Bugga Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Det er sant. Og i løpet av en lang dag spiser folk uansett hvordan det smaker eller hva det koster. Og det vet de så alt for godt. Nettop. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Gubben åt 9 biffer.....det er harry - sikkert bare for at han kunne...hehe Biffer? Det har aldri jeg fått under spis-så-mye-du-vil-middagene på danskebåtene. Da har det vært julemat, diverse fisk og diverse skalldyr. Men det er godt mulig jeg er så lenge på krana før jeg begynner å spise at jeg aldri helt får med meg hva de serverer. 0 Siter
flisa Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Biffer? Det har aldri jeg fått under spis-så-mye-du-vil-middagene på danskebåtene. Da har det vært julemat, diverse fisk og diverse skalldyr. Men det er godt mulig jeg er så lenge på krana før jeg begynner å spise at jeg aldri helt får med meg hva de serverer. Det var sånn vanlig buffet - skikkelig god mat! 0 Siter
Lucretia Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Jeg likte godt maten der, jeg. Men benyttet meg kun av de vegetariske alternativene Var kanskje ikke noe femstjerners men absolutt godt nok. 0 Siter
Gemini Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Det er sant. Men folk drar ikke til Tusenfryd for å spise, de drar til Tusenfryd for å kjøre karussell. Det er altså ikke maten de er kjent for eller tjener penger på. Dermed kan de servere omtrent hva som helst uten at folk mukker. Tjener penger på skvipet tror jeg de gjør. Den såkalte maten der er ofte ganske så overpriset, såvidt jeg kan huske. I alle fall når man tar kvalitet/smak med i prisvurderingen. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Tjener penger på skvipet tror jeg de gjør. Den såkalte maten der er ofte ganske så overpriset, såvidt jeg kan huske. I alle fall når man tar kvalitet/smak med i prisvurderingen. Ja, de tjener selvsagt penger på skvipet. Men det er ikke maten som er deres hovedinntektskilde. Det er ikke salg av mat de lever av, de lever av karusellene. 0 Siter
Gemini Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Ja, de tjener selvsagt penger på skvipet. Men det er ikke maten som er deres hovedinntektskilde. Det er ikke salg av mat de lever av, de lever av karusellene. Selvsagt. Men jeg tror nå mat og snop og skvip er en god bidragsyter i kassa der også. :-) *kranglevoren* 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Selvsagt. Men jeg tror nå mat og snop og skvip er en god bidragsyter i kassa der også. :-) *kranglevoren* Du har selvsagt rett. Dårlige pølser og utvannet cola til skyhøye priser gir selvsagt penger i kassa 0 Siter
Gemini Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Du har selvsagt rett. Dårlige pølser og utvannet cola til skyhøye priser gir selvsagt penger i kassa Uff, jeg tror det er få steder som har så kjip dispenser-cola som Tusenfryd... 0 Siter
mai 67 Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Det er flere år siden sist jeg var på tusenfryd. Er det den restauranten som heter Vertshuset (eller noe sånt) det er snakk om? Hallo ! Hver gang jeg har vært på tusenfryd ,har jeg spist buffet. Betaler for gubben og meg ,også spiser alle tre barna fra oss Ingen som har reagert/ oppdaget det. Helt grei mat synes jeg,spiser taco vi da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.