Gå til innhold

Hva syns dere om den der "spis så mye du vil" restauranten på Tusenfryd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sant. Og i løpet av en lang dag spiser folk uansett hvordan det smaker eller hva det koster.

Og det vet de så alt for godt.

Nettop.

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Gubben åt 9 biffer.....det er harry :) - sikkert bare for at han kunne...hehe

Biffer? Det har aldri jeg fått under spis-så-mye-du-vil-middagene på danskebåtene. Da har det vært julemat, diverse fisk og diverse skalldyr.

Men det er godt mulig jeg er så lenge på krana før jeg begynner å spise at jeg aldri helt får med meg hva de serverer. :)

Skrevet

Biffer? Det har aldri jeg fått under spis-så-mye-du-vil-middagene på danskebåtene. Da har det vært julemat, diverse fisk og diverse skalldyr.

Men det er godt mulig jeg er så lenge på krana før jeg begynner å spise at jeg aldri helt får med meg hva de serverer. :)

Det var sånn vanlig buffet - skikkelig god mat!

Skrevet

Jeg likte godt maten der, jeg. Men benyttet meg kun av de vegetariske alternativene :)

Var kanskje ikke noe femstjerners men absolutt godt nok.

Skrevet

Det er sant. Men folk drar ikke til Tusenfryd for å spise, de drar til Tusenfryd for å kjøre karussell. Det er altså ikke maten de er kjent for eller tjener penger på. Dermed kan de servere omtrent hva som helst uten at folk mukker.

Tjener penger på skvipet tror jeg de gjør. Den såkalte maten der er ofte ganske så overpriset, såvidt jeg kan huske. I alle fall når man tar kvalitet/smak med i prisvurderingen.

Skrevet

Tjener penger på skvipet tror jeg de gjør. Den såkalte maten der er ofte ganske så overpriset, såvidt jeg kan huske. I alle fall når man tar kvalitet/smak med i prisvurderingen.

Ja, de tjener selvsagt penger på skvipet.

Men det er ikke maten som er deres hovedinntektskilde. Det er ikke salg av mat de lever av, de lever av karusellene.

Skrevet

Ja, de tjener selvsagt penger på skvipet.

Men det er ikke maten som er deres hovedinntektskilde. Det er ikke salg av mat de lever av, de lever av karusellene.

Selvsagt. Men jeg tror nå mat og snop og skvip er en god bidragsyter i kassa der også. :-)

*kranglevoren*

Skrevet

Selvsagt. Men jeg tror nå mat og snop og skvip er en god bidragsyter i kassa der også. :-)

*kranglevoren*

Du har selvsagt rett. Dårlige pølser og utvannet cola til skyhøye priser gir selvsagt penger i kassa :)

Skrevet

Du har selvsagt rett. Dårlige pølser og utvannet cola til skyhøye priser gir selvsagt penger i kassa :)

Uff, jeg tror det er få steder som har så kjip dispenser-cola som Tusenfryd...

Skrevet

Det er flere år siden sist jeg var på tusenfryd. Er det den restauranten som heter Vertshuset (eller noe sånt) det er snakk om?

Hallo ! Hver gang jeg har vært på tusenfryd ,har jeg spist buffet. Betaler for gubben og meg ,også spiser alle tre barna fra oss :) Ingen som har reagert/ oppdaget det. Helt grei mat synes jeg,spiser taco vi da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...