Gå til innhold

Hva kan jeg ha til pepperbiff i kveld?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest annlovinda
Skrevet

Champignong-stuing.

Brokkoli

Gratinerte poteter

Skrevet

Hvis jeg får lov å komme med et sunt innspill, så det veldig godt ut med bakt sellerirot (bakes som potet) i stedet for poteter, slik Brimi disket opp med i går på televisjon.

Salat er uansett et must til biff synes jeg. Maiskolber er også godt. Og stekt tomat. Og kokt brokkoli.

Skrevet

Poteter i båter, halve løk og tomater i ovnen og salat.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvitløksgratinerte poteter og stekte champignoner.

Eventuelt stekte poteter og champignonstuing.

Skrevet

ååå det siste hørtes godt ut!

ShitDiddelyDo
Skrevet

ååå det siste hørtes godt ut!

Begge deler er nydelig.

Bare synd det blir litt for mye av det gode å blande champignonstuinga og de hvitløksgratinerte potetene. For det er de to ingrediensene som skiller en vanlig biffmiddag fra en utsøkt biffmiddag. :)

Skrevet

Begge deler er nydelig.

Bare synd det blir litt for mye av det gode å blande champignonstuinga og de hvitløksgratinerte potetene. For det er de to ingrediensene som skiller en vanlig biffmiddag fra en utsøkt biffmiddag. :)

Litt for mye av det gode er akkurat passe :)

Skrevet

Nå fikk jeg lyst på det, lyst til å lage?:)

Skrevet

Kan godt varme litt sjalottløk i al-folie også, det er godt til

Skrevet

Kok brokkoli (bare en liten stund) evt dampkok. Legg den i en ildfast form i passelige biter, sammen med tomat (f.eks. båter, eller bare delt i to) Press hvitløk og bland med et par spiseskjeer olivenolje, og drypp dette over brokkoli og tomat. litt revet ost på toppen og inn i ovnen i noen minutter.

Ellers er hasselback poteter utrolig godt!!

riv stilken av ferske sjampinjonger, ha smør og ost oppi og sett i ovnen.

ja det var det jeg kom på i farta.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå fikk jeg lyst på det, lyst til å lage?:)

Bare hvis du stiller med ingredienser, øl og seksuelle hjelpemidler. Og ja; du må være ganske hot. Lager ikke biff til hvem som helst. :)

Skrevet

Bare hvis du stiller med ingredienser, øl og seksuelle hjelpemidler. Og ja; du må være ganske hot. Lager ikke biff til hvem som helst. :)

Klarer du deg ikke uten hjelpemidler?:P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Klarer du deg ikke uten hjelpemidler?:P

Joa, men skal det være morsomt så skal det være morsomt. Og det er morsommere med.

Skrevet

Joa, men skal det være morsomt så skal det være morsomt. Og det er morsommere med.

da håper jeg du er mann:P

Skrevet

og hvem sa noe om at det skulle være moro?

ShitDiddelyDo
Skrevet

og hvem sa noe om at det skulle være moro?

Kokkelerer ikke for kvinnfolk med mindre det er moro.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...