Gjest tullehøna Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Jeg har aldri slitt med SÅ mye luft i magen som nå! Slipper luft både her og der, og har hatt sånn knip at vi dro på legevakten for en uke siden. Ble undersøkt av lege samt tok urinprøve og blodprøve. Intet annet enn luftansamling ble konstatert. Hjemme igjen kasta jeg opp flere ganger, og det var fryktelig vondt. Etter dette har jeg nesten ikke klart å spise pga stinn mage og luftsmerter. Noen med erfaringer her? Trenger det sårt! 0 Siter
Soria Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Minifom som du får kjøpt reseptfritt på apoteket er veldig bra når problemene varer over litt tid. De tar et par dager før de virker, men da virker de veldig bra. 0 Siter
Gjest et tipsss Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Kjøp noe urtete for magen på helsekosten. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Fenikkelkapler kjøpt på apoteket eller fenikkelte. Kjøp fenikkel på en innvandrerforretning, knus dem i morter og kok opp sammen med vann. 0 Siter
ekte nick Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Fenikkelkapler kjøpt på apoteket eller fenikkelte. Kjøp fenikkel på en innvandrerforretning, knus dem i morter og kok opp sammen med vann. Fennikelte kan du også kjøpt ferdig i teposer på de fleste helsekostbutikker. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Fennikelte kan du også kjøpt ferdig i teposer på de fleste helsekostbutikker. Men det er mye dyrere og dessuten så synes jeg ikke den virker så godt ) 0 Siter
Gjest Jeg har det også slik Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Har slitt med samme problem i det siste. Merker jeg blir bedre hvis jeg ikke spiser brød og geitost. Utrolig plagsomt! 0 Siter
esi Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Drikker du Pepsi Max?? Jeg drakk MYE en periode, og var veldig plaget med mye luft i magen, stinn og ikke minst oppblåst.. Har tilnærmet sluttet å drikke Pepsi Max, og har blitt veldig mye bedre. Drikker jeg det igjen kommer problemet tilbake med en gang. 0 Siter
Gjest tullehøna Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Drikker du Pepsi Max?? Jeg drakk MYE en periode, og var veldig plaget med mye luft i magen, stinn og ikke minst oppblåst.. Har tilnærmet sluttet å drikke Pepsi Max, og har blitt veldig mye bedre. Drikker jeg det igjen kommer problemet tilbake med en gang. Øh, drikker ENORME mengder pepsi max, men det har jeg gjort i mange år..? (Skulle sett tenna mine;-()!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.