Gjest hjelp meg litt nå Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Jeg sendte en god venn en oppløftende melding i går hvor jeg fortalte han at jeg hadde hørt noe positivt om ham og at han var en aldeles utrolig person med et smilefjes etter. Jeg er litt begeistret for ham, og vi har lite kontakt i det siste og nå går jeg og lurer på om dette var dumt av meg. Han har ikke svart på meldingen, men den var forsåvidt ikke slik at den krevde svar. Jeg sliter en del med angst over at omgivelsene synes jeg er dum selvom fornuften sier noe annet. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Det er mulig den tekstmeldingen var litt voldsom. 0 Siter
Sofline Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Kanskje han pønsker på noen pene ord han kan skrive tilbake. :-) 0 Siter
Gjest hjelp meg litt nå Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Det er mulig den tekstmeldingen var litt voldsom. Jeg skrev at jeg hadde hørt at..........................du er aldeles utrolig;) Kan det være voldsomt? 0 Siter
Gjest hjelp meg litt nå Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Det er mulig den tekstmeldingen var litt voldsom. Fornuften sier meg at den meldingen var god for ham, men følelsene er redde;) Alle trenger oppmuntring innimellom 0 Siter
Glimtipper Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Jeg skrev at jeg hadde hørt at..........................du er aldeles utrolig;) Kan det være voldsomt? Men sa du at du synes denne personen var alldeles utrolig? Eller at noen andre mente det? 0 Siter
Gjest hjelp meg litt nå Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Men sa du at du synes denne personen var alldeles utrolig? Eller at noen andre mente det? Det var i sammenheng med det jeg skrev først som jeg ikke vil skrive her at jeg skrev det. Det er aldeles utrolig hva han får til og det mener både jeg og flere. Jeg skrev det fra meg selv, men ikke slik at jeg mener det alene. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Det var i sammenheng med det jeg skrev først som jeg ikke vil skrive her at jeg skrev det. Det er aldeles utrolig hva han får til og det mener både jeg og flere. Jeg skrev det fra meg selv, men ikke slik at jeg mener det alene. Ok. Da ble han sikkert bare glad, men hadde ikke noe spesielt å si til det. Gutter kan være sånn 0 Siter
Gjest hjelp meg litt nå Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Ok. Da ble han sikkert bare glad, men hadde ikke noe spesielt å si til det. Gutter kan være sånn Jeg hadde blitt overrasket hvis han hadde svart. Hva skulle han svare? At han var enig;) 0 Siter
Gjest tullehøna Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Han ble sikkert kjempeglad, hvem hadde ikke blitt det? Uansett synes jeg det var en flott ting av deg å gjøre. Og hadde du ikke vært litt interessert, hadde du nok ikke reflektert mer over et sent svar. Vent og se, han svarer nok, om ikke nødvendigvis per sms. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.