Gå til innhold

Sende gode ord på sms

Anbefalte innlegg

Gjest hjelp meg litt nå
Skrevet

Jeg sendte en god venn en oppløftende melding i går hvor jeg fortalte han at jeg hadde hørt noe positivt om ham og at han var en aldeles utrolig person med et smilefjes etter.

Jeg er litt begeistret for ham, og vi har lite kontakt i det siste og nå går jeg og lurer på om dette var dumt av meg. Han har ikke svart på meldingen, men den var forsåvidt ikke slik at den krevde svar.

Jeg sliter en del med angst over at omgivelsene synes jeg er dum selvom fornuften sier noe annet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig den tekstmeldingen var litt voldsom.

Skrevet

Kanskje han pønsker på noen pene ord han kan skrive tilbake. :-)

Gjest hjelp meg litt nå
Skrevet

Jeg skrev at jeg hadde hørt at..........................du er aldeles utrolig;) Kan det være voldsomt?

Gjest hjelp meg litt nå
Skrevet

Fornuften sier meg at den meldingen var god for ham, men følelsene er redde;) Alle trenger oppmuntring innimellom

Skrevet

Jeg skrev at jeg hadde hørt at..........................du er aldeles utrolig;) Kan det være voldsomt?

Men sa du at du synes denne personen var alldeles utrolig? Eller at noen andre mente det?

Gjest hjelp meg litt nå
Skrevet

Men sa du at du synes denne personen var alldeles utrolig? Eller at noen andre mente det?

Det var i sammenheng med det jeg skrev først som jeg ikke vil skrive her at jeg skrev det. Det er aldeles utrolig hva han får til og det mener både jeg og flere. Jeg skrev det fra meg selv, men ikke slik at jeg mener det alene.

Skrevet

Det var i sammenheng med det jeg skrev først som jeg ikke vil skrive her at jeg skrev det. Det er aldeles utrolig hva han får til og det mener både jeg og flere. Jeg skrev det fra meg selv, men ikke slik at jeg mener det alene.

Ok. Da ble han sikkert bare glad, men hadde ikke noe spesielt å si til det. Gutter kan være sånn ;)

Gjest hjelp meg litt nå
Skrevet

Ok. Da ble han sikkert bare glad, men hadde ikke noe spesielt å si til det. Gutter kan være sånn ;)

Jeg hadde blitt overrasket hvis han hadde svart. Hva skulle han svare? At han var enig;)

Gjest tullehøna
Skrevet

Han ble sikkert kjempeglad, hvem hadde ikke blitt det? Uansett synes jeg det var en flott ting av deg å gjøre. Og hadde du ikke vært litt interessert, hadde du nok ikke reflektert mer over et sent svar. Vent og se, han svarer nok, om ikke nødvendigvis per sms.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...