Gå til innhold

Hva skjer'a?

Anbefalte innlegg

Gjest trultemor26
Skrevet

Ja, hva skjer i kveld da?

Her, ingenting. Snuppa sover og vi sitter her da.. spiser snop og skal se på Amanda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har grillet og koset oss. Store og små elsker grillmat. De minste er i seng, så nå sitter jeg og chatter på msn ;)

Gjest trultemor26
Skrevet

Vi har grillet og koset oss. Store og små elsker grillmat. De minste er i seng, så nå sitter jeg og chatter på msn ;)

Med hvem da? hihi

Skrevet

Hihi, takk for tips :o) Hadde glemt at det var Amanda, og ligger på sofaen og synes synd på meg selv og er syk, så det er helt greit med tv-kveld ;o) Sambo ordner litt datating, men det er helt greit, han er så snill mot meg når jeg er syk at det må han få lov til, hihi. God tv-kveld til deg!

Skrevet

Med hvem da? hihi

Jo, det skal jeg fortelle deg.. Det er en koselig og gravid frøken som har en skjønn liten snuppe på alder med snuppa mi ;)

Gjest trultemor26
Skrevet

Hihi, takk for tips :o) Hadde glemt at det var Amanda, og ligger på sofaen og synes synd på meg selv og er syk, så det er helt greit med tv-kveld ;o) Sambo ordner litt datating, men det er helt greit, han er så snill mot meg når jeg er syk at det må han få lov til, hihi. God tv-kveld til deg!

God bedring til deg!

Skrevet

God bedring til deg!

Takk! Også kom jeg på at vi har brownie på kjøkkenet - snille, snille sambo(den er ferdigkjøpt da, men godt uansett..) *spurter* ;o)

Skrevet

Jeg dol'er... :-) Det høres deilig ut med noe snop, men jeg har ikke noe i hus. Kanskje like greit... De rekonstruerer et slag her i byen, så det smeller utenfor.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er i barndomshjemmet, mor er på tur, og jeg og bestemor camperer sammen. Det er hyggelig det, men det er skikkelig på landet, og jeg har vært her siden onsdag, og uten bil, så jeg kommer nok til å være mere enn klar for Oslo på søndag.

:-)

Snacky1365380698
Skrevet

Jeg pakker ned litt ting innimellom diskusjoner med sambo om sofafarge på ny sofa.

Prøver å følge med på amanda, men flytting tar det meste av konsentrasjonen min.

Skrevet

Snop? Amanda? Fysj, nei her blir det trening og jobbing. Itt'no knussel!

"........................................."

Skrevet

Vi fikk uventet beøsk av min mor og hennes søster (min tante) fra Sverige i kveld klokka åtte. Kjempekoselig!

Så etter litt småprating, fikk vi minstemor i seng og laget skikkelig god kveldsmat med eggerøre, masse pålegg og te og kjadret og pratet til klokka ti. Da fikk vi de to eldste i seng. Besøket gikk halv elleve, og nå sitter mannen min og jeg og drikker rødvin og han ser på en van Damm-film (noe jeg syntes var unødvendlig, men jeg bare DL'er litt i stedet)

Er sliten etter jobb, men det ble en veldig koselig kveld :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...