Gå til innhold

Psykomotorisk fysioterapi

Anbefalte innlegg

Gjest jajajajajanei
Skrevet

Hva er det? Har blitt henvist dit! Er det fysioterapi med samtaler samtidig eller??

Hva slags diagnoser og lidelser blir henvist dit??

Er det veldig dyrt?

Vet noen om noen som driver med dette i oslo/akershus??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solliklinikken i Oslo har det,l ikeledes er det en pyskomotrisk terapeut på Bryn helseklinikk på Bryn senter.

Men det er lang ventetid begge disse stedene så det kan jo lønne seg å ta et søk på gule sider for å finne fler.

Gjest veldig bra!
Skrevet

Hei på deg.

Jeg gikk til denne typen fysioterapi. Jeg syns dette var kjempebra! Spesielt etter at jeg hadde gått der en tid og blitt "vant" med øvelsene.

For meg så var det ofte slik at en tok en liten samtale før en startet med massasje. Det er ikke det samme som å gå til psykolog. Ofte gjorde denne lille praten at en slappet bedre av under massasjen. En lærer også avslapningsøvelser og diverse måter å puste på som gjør bra for både kropp og sinn.

Gled deg! Det blir bare bedre etter hvert etter som behandlingen har vart over en viss tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...