Gå til innhold

Kan jeg bruke euro i Tyrkia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i Tyrkia for et par år siden og da var det Lire, men de snakket om å avskaffe den. Skal til Tyrkia snart, men er det lire eller euro der nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er Lira fortsatt. Tyrkia er (heldigvis) ikke med i EU.

Clue1365380406
Skrevet

Det er Lira fortsatt. Tyrkia er (heldigvis) ikke med i EU.

En kan bruke Euro også

Skrevet

En kan bruke Euro også

Mange steder har de ikke veskel i euro og da blir alt bare kluss. Lett og bli lurt.

Gjest 23Syckel
Skrevet

Hvorfor i h...te drar du til møkkaland som TYRKIA?

Gjest Calóni
Skrevet

Hvorfor i h...te drar du til møkkaland som TYRKIA?

Tror ikke det var det trådstarter spurte etter ;)

Skrevet

I Tyrkia kan du omtrent bruke hvilken valuta du vil... iallefall i turistområdene. I fjor mener jeg å huske de priset det meste i EUR, men du kunne betale med hva du ville. Eneste problemet for deg som kunde er å ha hodet kaldt ved pruting...kan bli mye å holde styr på om du vil bruke både TL, EUR og NOK!!

Skrevet

Var nettopp i Tyrkia. Ikke alle hadde Euro. Best å bruke valuta i Lire syns nå jeg da. Flyplassen hadde Euro i alt når du skulle handle der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...