Gjest soljenta_83 Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Issalat er jo ikke godt. Smaker noe rart .. Issalat er ikke særlig godt nei 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 jeg liker også best kinakål, men vet ikke om jeg har smakt alle syper salat. man kan jo ikke ha så mange typer i butikkene i avkrokene på landet! Nå bor jeg også i en avkrok på landet, men jammen har de mange salatsorter på Mega her likevel. Det er slett ikke uvanlig med 8-10 sorter. Og isbergsalat har de vel selv i det ytterste av alle avkroker? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Mikael Wiehe påsto for noen år siden at kinakål måtte være Norges nasjonalrett, for det fikk man alle steder. 0 Siter
Liliaceae Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 kinakål er vel ikke det mest spennende. er det ikke bare å kjøpe en annen type salat da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.