Gå til innhold

Morsom reklame

Anbefalte innlegg

Gjest tv-titter
Skrevet

Den for gule sider; han mannen som er aerobic-instruktør. Ellers er vel de fleste reklamene bare plagsomme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he..ja den er så morsom. Likedan han som er kjørelærer! *LOL*

Skrevet

Jeg klarer ikke la være å irritere meg over at ALLE deltakerne kan trinnene SÅ bra, når han instruktøren liksom er SÅ dårlig :P

Skrevet

Jeg liker rema1000-reklamen som går akkurat nå, den med trøbbel i tårnet og troll i trompeten :)

Skrevet

Jeg klarer ikke la være å irritere meg over at ALLE deltakerne kan trinnene SÅ bra, når han instruktøren liksom er SÅ dårlig :P

Du skal se han egentlig er en veldig bra instruktør da - han har bare en litt spesiell metode...

Skrevet

Liker den reklamen fra telenor om den mer eller mindre kloke mannen som ikke kan data. Spesiellt den om datavirus

Skrevet

Liker den reklamen fra telenor om den mer eller mindre kloke mannen som ikke kan data. Spesiellt den om datavirus

Han er så skjønn! :)

Skrevet

jon blund er jo også litt fin da :-)

det er reklame for en hurtigmatkjede tror jeg, fjordlands kjøkken?

Skrevet

Jeg liker rema1000-reklamen som går akkurat nå, den med trøbbel i tårnet og troll i trompeten :)

Jeg liker faktisk den reklamen for sikkerhetsseler i bil, jeg! Den er overhodet ikke morsom, men veldig fin. Mange synes den er ekkel, men jeg synes den sier veldig mye.

Skrevet

jon blund er jo også litt fin da :-)

det er reklame for en hurtigmatkjede tror jeg, fjordlands kjøkken?

Og Terje Tannfe. :-)

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg liker faktisk den reklamen for sikkerhetsseler i bil, jeg! Den er overhodet ikke morsom, men veldig fin. Mange synes den er ekkel, men jeg synes den sier veldig mye.

Ja, jeg får frysninger hver gang jeg ser den. Veldig fin og tankevekkende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...