Gå til innhold

Intervju med Enerly

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som så intervjuet med Enerly på tv2? Ganske bra i grunn.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mollicat
Skrevet

"Ganske bra"???

En slik tragedie er faen meg ikke egnet til underholdning for tilbakestående.

Skrevet

"Ganske bra"???

Hatt en fin dag ellers?

Gjest Mollicat
Skrevet

Hatt en fin dag ellers?

Joda, jeg har både en fin dag, og nå en fin natt. Syns du bør ha noe annet i bidra med i en slik tragisk sak enn nysgjerrighet. Skam deg.

Skrevet

Joda, jeg har både en fin dag, og nå en fin natt. Syns du bør ha noe annet i bidra med i en slik tragisk sak enn nysgjerrighet. Skam deg.

Ja, alt på tv er jo kun underholdning, ikke sant?

Og helst så du vel at programmet med Enerly aldri hadde blitt vist på tv? Eller i det minste at ingen sa noe om det i ettertid.

Skrevet

"Ganske bra"???

*ganske bra* var vel ment at sånne som deg burde bruke en liten dæsj sunn fornuft før du dømmer???

innsender mente vel det var bra intervjuet ble gjort for og belyse mye rundt opplevelsen han hadde??

unskyld meg, men er du edru eller??

Skrevet

Og helst så du vel at programmet med Enerly aldri hadde blitt vist på tv? Eller i det minste at ingen sa noe om det i ettertid.

h*n ville vel helst denne personen skulle blitt gjemt bort!...

utrolig at noen fornekter at man er menneske selv om en ulykke intreffer og man ikke kan føle noe i armer, ben, osv i det uendelige.. man har da ærlig talt ikke mistet tanker, minner og handlingsønsker??

enkelte her synes og behandle dem som grønnsaker, noe de på lang vei IKKE er!

*sparker i veggen av sinne*

Skrevet

Ja, jeg så det. Han sa vel det meste som var nødvendig selv om han har fått en kjempebehandling i forhold til andre i samme situasjon. Tragisk at ikke alle får samme behandling bare fordi de ikke er kjendiser.

Gjest Calóni
Skrevet

Ja, også tenk at de snakker om krig og religion og politikk og sånt på tv også, da! *sjokka*

Skrevet

"Ganske bra"???

Jeg så ikke programmet, men føler for å uttale meg allikevel...

Slike programmer gir folk større forståelse og innsikt i ulike menneskers livssituasjoner. Åpenhet er kjempeviktig for at også funksjonshemmede skal kunne integreres i samfunnet. I noen land gjemmer man bort alle som ikke ligger innenfor "normalen". Åpenhet er helt klart å foretrekke! Man kan selvsagt diskutere hva som er den overordnede hensikten med å sende et slikt program, men effekten tipper jeg er udelt positiv!

Skrevet

Jeg så bare helt på slutten - "men det rundt meg kan ikke være bedre.". Og jeg ble rørt!

Gjest Glemmer ALT!
Skrevet

Å faen det glemte jeg! :(

Jeg glemte også repotasjen om Mette Marit! :(

Noen mulighet for å se begge programmene GRATIS? Hvor? Link?

Skrevet

Programmet med Enerly går i reprise kl 11.50 i dag på TV2. Programmet om Mette-Marit går mandag kveld kl 22.30 på TV2.

Skrevet

Jeg så ikke programmet, men føler for å uttale meg allikevel...

Slike programmer gir folk større forståelse og innsikt i ulike menneskers livssituasjoner. Åpenhet er kjempeviktig for at også funksjonshemmede skal kunne integreres i samfunnet. I noen land gjemmer man bort alle som ikke ligger innenfor "normalen". Åpenhet er helt klart å foretrekke! Man kan selvsagt diskutere hva som er den overordnede hensikten med å sende et slikt program, men effekten tipper jeg er udelt positiv!

Godt sagt, togli!

Skrevet

Så det i reprise nå .... bare gråter her jeg .....

Skrevet

tv2 webtv kanskje, men er mulig man må betale

Gjest Glemmer ALT!
Skrevet

Så det i reprise nå .... bare gråter her jeg .....

Jeg fikk ikke sett reprisen heller, kan du gi meg et kort referat?

Det koster dessverre peeng å se det på web, om ingen som allerede har betalt for linken sender meg linken, eller henviser til side linken ligger GRATIS på (ja jeg vet det er ulovlig, men mange gjør det...)

Skrevet

Jeg fikk ikke sett reprisen heller, kan du gi meg et kort referat?

Det koster dessverre peeng å se det på web, om ingen som allerede har betalt for linken sender meg linken, eller henviser til side linken ligger GRATIS på (ja jeg vet det er ulovlig, men mange gjør det...)

Han fortalte om selve ulykken, tiden etterpå i respirator, Mona som leste alle (over 10.000) mailene fra for det meste ukjente personer som følte med han, mens han lå i respiratoren, han fikk ikke med seg alle for han sov mye i den tiden, men hun satt trofast hos han leste og leste. Han fortalte om alle følelsene du får når du i ett øyeblikk er frisk, og i neste øyeblikk må være lenket til en rullestol, ha hjelp til alt.

Han er lam fra nakken og ned, men klarer idag å løfte den ene hånden, slik at han kan åpne en dør, han kan klø seg på haka, han kan spise en brødskive selv.

Et firma hadde kontaktet han, så han har flatskjerm på veggen på rommet sitt på Sunnås, de hjemme har også en flatskjerm hjemme så de kan ha videosamtaler når de ønsker iløpet av dagene, han kan "sitte sammen" med jentene sine å spise middag, han kunne bare sitte å se på at de hjemme gjorde sine faste plikter o.l., det var noe av det mest positive som hadde skjedd etter ulykken.

Nå blir jo ikke dette sammendraget det samme som å se innslaget da MYE her jeg ikke får skrevet ned og forklart..... så du bør koste på deg de kronene det koster å laste det ned. En får seg en tankevekker .... "en kjenner aldri dagen før solen har gått ned" ....

Gjest Glemmer ALT!
Skrevet

Han fortalte om selve ulykken, tiden etterpå i respirator, Mona som leste alle (over 10.000) mailene fra for det meste ukjente personer som følte med han, mens han lå i respiratoren, han fikk ikke med seg alle for han sov mye i den tiden, men hun satt trofast hos han leste og leste. Han fortalte om alle følelsene du får når du i ett øyeblikk er frisk, og i neste øyeblikk må være lenket til en rullestol, ha hjelp til alt.

Han er lam fra nakken og ned, men klarer idag å løfte den ene hånden, slik at han kan åpne en dør, han kan klø seg på haka, han kan spise en brødskive selv.

Et firma hadde kontaktet han, så han har flatskjerm på veggen på rommet sitt på Sunnås, de hjemme har også en flatskjerm hjemme så de kan ha videosamtaler når de ønsker iløpet av dagene, han kan "sitte sammen" med jentene sine å spise middag, han kunne bare sitte å se på at de hjemme gjorde sine faste plikter o.l., det var noe av det mest positive som hadde skjedd etter ulykken.

Nå blir jo ikke dette sammendraget det samme som å se innslaget da MYE her jeg ikke får skrevet ned og forklart..... så du bør koste på deg de kronene det koster å laste det ned. En får seg en tankevekker .... "en kjenner aldri dagen før solen har gått ned" ....

Tusen takk tuss&troll, jeg må nok bare betale for å få med meg det hele! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...