Gjest oppussing Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Hvor finner jeg priser på glassbyggerstein på nettet? Noen som vet en plass de har billige stein, og hva koster de der? 0 Siter
Gemini Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jeg vet ikke hva prisene ligger på, men her har du Megaflis sine priser: http://www.megaflis.no/index.php?pageId=4&gr=50 Vi har ikke kjøpt glassbyggerstein der, men ulike typer fliser, og de har ofte svært lave priser, sammenlignet med de andre vi har sjekket ut. Og vi har ikke hatt noe å utsette på kvaliteten på det vi har kjøpt der. NB! Dette kan se ut som reklame for Megaflis, men jeg jobber ikke der eller noe altså, så det er bare ment som min erfaring. 0 Siter
sheba Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jeg vet ikke hva prisene ligger på, men her har du Megaflis sine priser: http://www.megaflis.no/index.php?pageId=4&gr=50 Vi har ikke kjøpt glassbyggerstein der, men ulike typer fliser, og de har ofte svært lave priser, sammenlignet med de andre vi har sjekket ut. Og vi har ikke hatt noe å utsette på kvaliteten på det vi har kjøpt der. NB! Dette kan se ut som reklame for Megaflis, men jeg jobber ikke der eller noe altså, så det er bare ment som min erfaring. *klappe gemini beroligende på skulderen* hehehe 0 Siter
Gemini Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 *klappe gemini beroligende på skulderen* hehehe Takketakk! Men så veldig stort behov for å bli beroliget har jeg vel ikke... *ler* 0 Siter
sheba Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Takketakk! Men så veldig stort behov for å bli beroliget har jeg vel ikke... *ler* joda, fra meg så hehehe 0 Siter
Gemini Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 joda, fra meg så hehehe Så du mener det... Stakkars lille sarte Gemini... *flire* 0 Siter
sheba Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Så du mener det... Stakkars lille sarte Gemini... *flire* sart?????? kremt! vi tar denne her i morra tenker jeg din lille sarte skapning, eller var det meg?? 0 Siter
Gemini Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 sart?????? kremt! vi tar denne her i morra tenker jeg din lille sarte skapning, eller var det meg?? Nattinatt! :-) 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 prisen ligger ca på kr 100 pr stein tror jeg. men tingen er at limet, fugingen, kantene (altså alt utstyre til bygging av en glassbyggersteinsvegg) ofte blir dyrere enn selve steinene! Spør for pris totalt hos din flisleverandør, eventuellt ta kontakt med en murer og be om pris inklusiv alt utstyr og arbeid (de får ofte opptil 40%på flis, så det kan lønne seg å bestille gjennom de) 0 Siter
Gjest lillerosinen Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Hei! Fikk ikke med meg prisen, men så i en reklame at MegaFlis har glassbyggerstein på salg nå. Kanskje verdt å sjekke ut?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.