Gå til innhold

Glassbyggerstein

Anbefalte innlegg

Gjest oppussing
Skrevet

Hvor finner jeg priser på glassbyggerstein på nettet? Noen som vet en plass de har billige stein, og hva koster de der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva prisene ligger på, men her har du Megaflis sine priser:

http://www.megaflis.no/index.php?pageId=4&gr=50

Vi har ikke kjøpt glassbyggerstein der, men ulike typer fliser, og de har ofte svært lave priser, sammenlignet med de andre vi har sjekket ut. Og vi har ikke hatt noe å utsette på kvaliteten på det vi har kjøpt der.

NB! Dette kan se ut som reklame for Megaflis, men jeg jobber ikke der eller noe altså, så det er bare ment som min erfaring.

Skrevet

Jeg vet ikke hva prisene ligger på, men her har du Megaflis sine priser:

http://www.megaflis.no/index.php?pageId=4&gr=50

Vi har ikke kjøpt glassbyggerstein der, men ulike typer fliser, og de har ofte svært lave priser, sammenlignet med de andre vi har sjekket ut. Og vi har ikke hatt noe å utsette på kvaliteten på det vi har kjøpt der.

NB! Dette kan se ut som reklame for Megaflis, men jeg jobber ikke der eller noe altså, så det er bare ment som min erfaring.

*klappe gemini beroligende på skulderen* hehehe

Skrevet

*klappe gemini beroligende på skulderen* hehehe

Takketakk! Men så veldig stort behov for å bli beroliget har jeg vel ikke... *ler*

Skrevet

Takketakk! Men så veldig stort behov for å bli beroliget har jeg vel ikke... *ler*

joda, fra meg så;) hehehe

Skrevet

joda, fra meg så;) hehehe

Så du mener det... Stakkars lille sarte Gemini... *flire*

Skrevet

Så du mener det... Stakkars lille sarte Gemini... *flire*

sart?????? kremt! vi tar denne her i morra tenker jeg din lille sarte skapning, eller var det meg?? ;)

Skrevet

sart?????? kremt! vi tar denne her i morra tenker jeg din lille sarte skapning, eller var det meg?? ;)

Nattinatt! :-)

lalala1365380457
Skrevet

prisen ligger ca på kr 100 pr stein tror jeg. men tingen er at limet, fugingen, kantene (altså alt utstyre til bygging av en glassbyggersteinsvegg) ofte blir dyrere enn selve steinene! Spør for pris totalt hos din flisleverandør, eventuellt ta kontakt med en murer og be om pris inklusiv alt utstyr og arbeid (de får ofte opptil 40%på flis, så det kan lønne seg å bestille gjennom de)

Gjest lillerosinen
Skrevet

Hei! Fikk ikke med meg prisen, men så i en reklame at MegaFlis har glassbyggerstein på salg nå. Kanskje verdt å sjekke ut??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...