Gå til innhold

Kaptein sabeltann låt uten vokal

Anbefalte innlegg

Henriette1365380130
Skrevet

Åh, dette haster veldig, har laget en sang med melodi til "Kongen på havet", den kaptein sabeltann sangen. Trenger den sårt som instrumental, men hvor i all verden kan jeg finne det i løpet av dagen?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er på cden til Kaptein Sabeltann. Eller du kan prøve å laste den ned :)

Henriette1365380130
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1155984043' post='3250909]

Den er på cden til Kaptein Sabeltann. Eller du kan prøve å laste den ned :)

På cd'n min er den bare med vokal? Hvilken cd er det da?

Hm...Prøver å laste ned, men finner den ikke :(

Skrevet

På cd'n min er den bare med vokal? Hvilken cd er det da?

Hm...Prøver å laste ned, men finner den ikke :(

Det er en dobbetl cd. Har den i barnehagen.. Jeg kan som jeg finner den på nettet for deg :)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1155987238' post='3250960]

Det er en dobbetl cd. Har den i barnehagen.. Jeg kan som jeg finner den på nettet for deg :)

Jeg har leita i flere norske nettbutikker, og ikke funnet den der. Men fant på en dansk nettbutikk, av alle ting!

Tror de har trukket tilbake den første syng-med-cd'en til fordel for nr. 2 som er i salg nå. Og den sangen er "selvsagt" på den første syng-med-cd'en.

Men hvis det går greit å kjøpe online fra den danske siden, så er problemet løst. :-)

Skrevet

Jeg har leita i flere norske nettbutikker, og ikke funnet den der. Men fant på en dansk nettbutikk, av alle ting!

Tror de har trukket tilbake den første syng-med-cd'en til fordel for nr. 2 som er i salg nå. Og den sangen er "selvsagt" på den første syng-med-cd'en.

Men hvis det går greit å kjøpe online fra den danske siden, så er problemet løst. :-)

Ahh..Den er gjerne noe gammel den cden jeg tenkte på :)

Henriette1365380130
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1155987238' post='3250960]

Skrik ut om du finner den! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...