Gå til innhold

hadde du klart å dele en leilighet på 18 kvadrat med samboer/kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et soverom bare da eller? fortell! :)

Jepp. 1 soverom. Der er det plass til 4 i to køyesenger og så sover 3 stykker i familiekøye på stua og to på madrasser på stua. Snart får vi en køyeseng til på stua slik at vi ikke trenger madrass på gulvet lenger. Så to stykker på 18 kvm blir jo ingenting. ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh- nå så jeg plutselig for meg Mormor og de åtte ungene. Alle med hver sin madrass, stol og knagg.

Har dere en mormor på kjøkkenbenken også?? :-)

Nei, mormoren her i familien er ikke av typen koslig mormor, så har ikke noe ønske om å ha henne her nei.

Gjest Humlepungen
Skrevet

Etter de har bodd sammen en tid vil de 18 føles som 2 kvadratmeter.

Håper de får råd til å kjøpe noe større!

Skrevet

Har bodd med typen på 15kvm i 1 år - mens jeg var gravid! Flyttet til større leilighet på termindatoen.

Det var ikke så verst :)

Skrevet

Jepp. 1 soverom. Der er det plass til 4 i to køyesenger og så sover 3 stykker i familiekøye på stua og to på madrasser på stua. Snart får vi en køyeseng til på stua slik at vi ikke trenger madrass på gulvet lenger. Så to stykker på 18 kvm blir jo ingenting. ;-)

Er det deres permanente bolig?

Skrevet

Gåttabanen - er det et langvarig arrangement - unnskyld at jeg spør :) Vi bodde en gang -to voksne og to barn på et soverom og et bad -mens vi bygde i 4 mnd. -det var tøft nok, selv om ungene tenker tilbake til den tiden med glede :)

Skrevet

Nei, mormoren her i familien er ikke av typen koslig mormor, så har ikke noe ønske om å ha henne her nei.

*LOL* steker hun ikke vafler i snøefonna? ;)

Skrevet

*LOL* steker hun ikke vafler i snøefonna? ;)

Tenker vi lar henne bli i snefonna om hun finner på å plassere seg der.

Skrevet

Gåttabanen - er det et langvarig arrangement - unnskyld at jeg spør :) Vi bodde en gang -to voksne og to barn på et soverom og et bad -mens vi bygde i 4 mnd. -det var tøft nok, selv om ungene tenker tilbake til den tiden med glede :)

Hvor langvarig det blir gjenstår å se. Håper å finne noe større etterhvert. Så langt har vi bodd her i 1 1/2 mnd, men kan nok fort bli et år eller to siden det ikke er hus å oppdrive her.

Skrevet

Hvor langvarig det blir gjenstår å se. Håper å finne noe større etterhvert. Så langt har vi bodd her i 1 1/2 mnd, men kan nok fort bli et år eller to siden det ikke er hus å oppdrive her.

dærsken! Håper dere holder ut!

Skrevet

Nei, 18 kvadrat er for lite. Har behov for å kunne gå inn i et annet rom og være hver for oss innimellom.

Skrevet

Bor for tiden på ca 40 kvm med mann ........... og 8 barn. Går greit det.

O du store!!! - Hvordan løser dere det rent praktisk???

Skrevet

O du store!!! - Hvordan løser dere det rent praktisk???

Beklager, så svaret ditt nedenfor nå.

Skrevet

Bor for tiden på ca 40 kvm med mann ........... og 8 barn. Går greit det.

må si jeg beundrer deg for det.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Skulle vi bodd på 18 kvadrat, så kunne vi i hvert fall ikke ha eid særlig mange ting.

Har de plass til klesskap? Tv? Bokhylle? Servise? Gryter? Sengetøy?

Antar at de bare har ett møbel til å sitte i og sove i, og at de har et veldig lite bord?

Eller sitter de på gulvet med bena i kors og drikker te...?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...