asterix Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Et soverom bare da eller? fortell! Jepp. 1 soverom. Der er det plass til 4 i to køyesenger og så sover 3 stykker i familiekøye på stua og to på madrasser på stua. Snart får vi en køyeseng til på stua slik at vi ikke trenger madrass på gulvet lenger. Så to stykker på 18 kvm blir jo ingenting. ;-) 0 Siter
asterix Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Åh- nå så jeg plutselig for meg Mormor og de åtte ungene. Alle med hver sin madrass, stol og knagg. Har dere en mormor på kjøkkenbenken også?? :-) Nei, mormoren her i familien er ikke av typen koslig mormor, så har ikke noe ønske om å ha henne her nei. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Etter de har bodd sammen en tid vil de 18 føles som 2 kvadratmeter. Håper de får råd til å kjøpe noe større! 0 Siter
tiliti Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Har bodd med typen på 15kvm i 1 år - mens jeg var gravid! Flyttet til større leilighet på termindatoen. Det var ikke så verst 0 Siter
Sofline Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jepp. 1 soverom. Der er det plass til 4 i to køyesenger og så sover 3 stykker i familiekøye på stua og to på madrasser på stua. Snart får vi en køyeseng til på stua slik at vi ikke trenger madrass på gulvet lenger. Så to stykker på 18 kvm blir jo ingenting. ;-) Er det deres permanente bolig? 0 Siter
flisa Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jepp. 1 soverom. Der er det plass til 4 i to køyesenger og så sover 3 stykker i familiekøye på stua og to på madrasser på stua. Snart får vi en køyeseng til på stua slik at vi ikke trenger madrass på gulvet lenger. Så to stykker på 18 kvm blir jo ingenting. ;-) Gåttabanen - er det et langvarig arrangement - unnskyld at jeg spør Vi bodde en gang -to voksne og to barn på et soverom og et bad -mens vi bygde i 4 mnd. -det var tøft nok, selv om ungene tenker tilbake til den tiden med glede 0 Siter
flisa Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Nei, mormoren her i familien er ikke av typen koslig mormor, så har ikke noe ønske om å ha henne her nei. *LOL* steker hun ikke vafler i snøefonna? 0 Siter
asterix Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 *LOL* steker hun ikke vafler i snøefonna? Tenker vi lar henne bli i snefonna om hun finner på å plassere seg der. 0 Siter
asterix Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Gåttabanen - er det et langvarig arrangement - unnskyld at jeg spør Vi bodde en gang -to voksne og to barn på et soverom og et bad -mens vi bygde i 4 mnd. -det var tøft nok, selv om ungene tenker tilbake til den tiden med glede Hvor langvarig det blir gjenstår å se. Håper å finne noe større etterhvert. Så langt har vi bodd her i 1 1/2 mnd, men kan nok fort bli et år eller to siden det ikke er hus å oppdrive her. 0 Siter
flisa Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Hvor langvarig det blir gjenstår å se. Håper å finne noe større etterhvert. Så langt har vi bodd her i 1 1/2 mnd, men kan nok fort bli et år eller to siden det ikke er hus å oppdrive her. dærsken! Håper dere holder ut! 0 Siter
Blésha Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Nei, 18 kvadrat er for lite. Har behov for å kunne gå inn i et annet rom og være hver for oss innimellom. 0 Siter
org Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Bor for tiden på ca 40 kvm med mann ........... og 8 barn. Går greit det. O du store!!! - Hvordan løser dere det rent praktisk??? 0 Siter
org Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 O du store!!! - Hvordan løser dere det rent praktisk??? Beklager, så svaret ditt nedenfor nå. 0 Siter
Liliaceae Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Bor for tiden på ca 40 kvm med mann ........... og 8 barn. Går greit det. må si jeg beundrer deg for det. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Skulle vi bodd på 18 kvadrat, så kunne vi i hvert fall ikke ha eid særlig mange ting. Har de plass til klesskap? Tv? Bokhylle? Servise? Gryter? Sengetøy? Antar at de bare har ett møbel til å sitte i og sove i, og at de har et veldig lite bord? Eller sitter de på gulvet med bena i kors og drikker te...? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.