Gå til innhold

Fryse marsipankake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg laget en marsipankake som egentlig skulle spises i dag. Nå viser det seg at det ikke blir noe før tirsdag,

Er det noen som vet om den kan fryses slik den er? Den holder seg ikke i kjøleskapet til tirsdag i hvert fall :o)

Fortsetter under...

Skrevet

Marsipanen blir litt rar - men kan fint fryses. Tines et døgn i kjøleskap før bruk.

Skrevet

Marsipanen blir litt rar - men kan fint fryses. Tines et døgn i kjøleskap før bruk.

Hjertlig takk, da får jeg rydde plass i fryseren :o)

Skrevet

*mmmm*

Marsipankake er digg.

En baker her i byen selger frosne kaker, også bløtkake med marsipanlokk, de er kjempegode selv om de har vært frosne. Greit hvis man plutselig kommer på at man har lovt å bake:-)

Skrevet

Du må ikke stille kakespørsmål når det regner ute og det er alforlangt til nærmeste konditori herfra.....

Skrevet

Da vi giftet oss frøys vi ned toppetasjen av kaken, den spiste vi på ett års bryllupsdagen vår :), like god var den vel ikke, men det var ingen usmak heller, så ja det går fint an.

Annonse

Skrevet

Du må ikke stille kakespørsmål når det regner ute og det er alforlangt til nærmeste konditori herfra.....

Hehe, jeg har bakt muffens også :o)

Skrevet

Da vi giftet oss frøys vi ned toppetasjen av kaken, den spiste vi på ett års bryllupsdagen vår :), like god var den vel ikke, men det var ingen usmak heller, så ja det går fint an.

Nå står den i fryser'n så jeg håper den smaker greit på tirsdag :o)

Skrevet

Frys i vei! :-)

Jeg har gjort det. Ei hel kake blir for mye for minstemann og meg :o)

Skrevet

Jeg har gjort det. Ei hel kake blir for mye for minstemann og meg :o)

Hehe... Selv om det sikkert er god. :-)

Skrevet

Din luring:-)

De er også i fryser'n. Minstemann skulle ha dem med ut i bakgården men det høljer ned og ingen unger er ute.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...