Gå til innhold

Bør barnevernet gripe inn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest PandaMiranda
Skrevet

Det spørs hvor mange pc'er dere har. Hvis dere bare har en eller to pc'er, som de to voksne legger beslag på, så hindrer dere jo ungen i å bli nettavhengig.

Men hvis ungen har tilgang til pc, er jeg stygt redd dere blir dårlige forbilder for dens framtidige nettbruk!

;-)

Skrevet

Det spørs hvor mange pc'er dere har. Hvis dere bare har en eller to pc'er, som de to voksne legger beslag på, så hindrer dere jo ungen i å bli nettavhengig.

Men hvis ungen har tilgang til pc, er jeg stygt redd dere blir dårlige forbilder for dens framtidige nettbruk!

;-)

Uff, jeg skjønner at vi er ille ut. Vi har tre pc'er, en stasjonær på stua, minstemann har sin på rommet og jeg har en laptop. Dette kommer til å gå riktig dårlig skjønner jeg ;o(

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Uff, jeg skjønner at vi er ille ut. Vi har tre pc'er, en stasjonær på stua, minstemann har sin på rommet og jeg har en laptop. Dette kommer til å gå riktig dårlig skjønner jeg ;o(

Huff ja, du høres som en skikkelig elendig mor, altså!!!

;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Men Dorthe da! Må jeg ringe inn en bekymringsmelding eller? ;-)

Hvisker: Ikke bry deg om meg, jeg prøver bare og kurere magen med rødvin, men det virker ikke ;-)

Gjest Hohohohoho!
Skrevet

Huff ja, du høres som en skikkelig elendig mor, altså!!!

;-)

Dere burde ikke få lov å føde barn altså! ;)

Har dere personlige assistenter som tar seg av barna imens dere doler, eller er de bare overlatt apatisk til dataen?!

Barnemishandling!

Gjest Hohohohoho!
Skrevet

Hvisker: Ikke bry deg om meg, jeg prøver bare og kurere magen med rødvin, men det virker ikke ;-)

Drekker og doler? dette blir værre og værre! ;)

Har du barn du også?

Gjest Shira12
Skrevet

Har du barn du også?

Ja jeg har nok det. Det er best at dere sier i fra med en gang altså!

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Har du barn du også?

Oj... Drikker og doler... Huffameg, dette orker jeg nesten ikke å se på...

"Don't drink and dole", sier nå jeg!

Skrevet

Hihi, skal jeg melde deg inn for rødvinen eller ;o)

Gjest Shira12
Skrevet

Hihi, skal jeg melde deg inn for rødvinen eller ;o)

Pøh, rødvin er bra for helsen! ;-)

Skrevet

Pøh, rødvin er bra for helsen! ;-)

Jeg sier det bare fordi jeg ikke har noe rødvin :o)

Gjest Hohohohoho!
Skrevet

Aha! du er sjalu på at hun har rødvin, og skal hevne deg?*s* ;)

Skrevet

Aha! du er sjalu på at hun har rødvin, og skal hevne deg?*s* ;)

Jepp, jeg er kjempemisunnelig :o) Jeg vil og ha rødvin *sutre* men jeg vil ikke ha hodepine i morgen altså

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg hadde gladelig delt om vi bodde litt nærmere hverandre :o)

Skal forresten til Oslo i slutten av september, bare poliklinisk denne gangen.

Skrevet

Jeg hadde gladelig delt om vi bodde litt nærmere hverandre :o)

Skal forresten til Oslo i slutten av september, bare poliklinisk denne gangen.

Har du lyst å komme innom. I så fall, mail meg :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Har du lyst å komme innom. I så fall, mail meg :o)

Jeg skal dra meg med sambo, så han vil nok kjapt hjem. Men etterhvert satser jeg på og kunne reise alene, så plutselig en dag står jeg der :o) Men tusen takk for tilbudet!

Vurderer og ta fly denne gangen, ned tidlig om mrgen, opp igjen på kvelden, sliter nemlig med og få barnevakt.

Skrevet

Jeg skal dra meg med sambo, så han vil nok kjapt hjem. Men etterhvert satser jeg på og kunne reise alene, så plutselig en dag står jeg der :o) Men tusen takk for tilbudet!

Vurderer og ta fly denne gangen, ned tidlig om mrgen, opp igjen på kvelden, sliter nemlig med og få barnevakt.

Bare hyggelig :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...