Gå til innhold

Bør barnevernet gripe inn?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Bare hyggelig :o)

Jeg tenkte faktisk på deg her før i dag, guttungen maser om når jeg skal lage en baby til han, og jeg må jo på Riksen i så fall når den skal ut, og tenkte: Å da må jeg få nr til Dorthe slik at hun får vite kjønnet med en gang, hi hi:o)

Best og planlegge alt i detalj vet du ;-)

Men bare så det er sagt, lenge til det blir baby her i huset!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte faktisk på deg her før i dag, guttungen maser om når jeg skal lage en baby til han, og jeg må jo på Riksen i så fall når den skal ut, og tenkte: Å da må jeg få nr til Dorthe slik at hun får vite kjønnet med en gang, hi hi:o)

Best og planlegge alt i detalj vet du ;-)

Men bare så det er sagt, lenge til det blir baby her i huset!

LOL, så hyggelig. Du kan få nr mitt da vet du i tilfelle du detter innom Oslo alene.

Gjest Shira12
Skrevet

LOL, så hyggelig. Du kan få nr mitt da vet du i tilfelle du detter innom Oslo alene.

Jeg må jo før eller senere prøve meg alene ;-)

Men hvis alt går etter planen, blir jeg i mye bedre form, og da kommer jeg alene. Nå er det veldig greitt og ha sambo til og passe på meg, han ordner alt, jeg bare tar undersøkelsene :o)

Det blir en lang dag denne gangen, blodprøver, time hos legen, og så en nyreundersøkelse som ikke tar mindre enn 3 timer...

Skrevet

Jeg må jo før eller senere prøve meg alene ;-)

Men hvis alt går etter planen, blir jeg i mye bedre form, og da kommer jeg alene. Nå er det veldig greitt og ha sambo til og passe på meg, han ordner alt, jeg bare tar undersøkelsene :o)

Det blir en lang dag denne gangen, blodprøver, time hos legen, og så en nyreundersøkelse som ikke tar mindre enn 3 timer...

3 timer. Det hørtes fryktelig slitsomt ut. Jeg liker ikke lange undersøkelser.

Gjest Shira12
Skrevet

3 timer. Det hørtes fryktelig slitsomt ut. Jeg liker ikke lange undersøkelser.

Det er ikke akkurat noe jeg gjør med glede, men det er greitt nok.

Ligger på en benk, og så sprøyter de inn ett stoff i blodet, og tar blodprøver med jevne mellomrom.

Må ligge i ro da, så en god bok er abselutt ett must!

Skrevet

Oij oij ring bv tvert!

Her har vi 3 maskiner= en hver og jeg har bevis for at jeg er nettavhengig da ruteren her gikk til h*** og jeg ble så stressa for å finne en ny at jeg ringte rundt til alle dataforettninger i 3 mils omkrets :)for nett kan jeg ikke leve uten her hjemme.

Skal si det ble tvunnet tommeltotter her den kvelden vi ble uten nett.

Skrevet

Kanskje... Nei, jeg vet det. Kommunen må bare komme med hjemmehjelp, så ordner alt seg.

Skrevet

Om det går utover familien og barna i form av at de aldri blir tatt hensyn til og ikke får verken mat eller oppmersomhet, så selvfølgelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...