Gå til innhold

Søppelpost: Dæven - de vrir seg i desperasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

De forsøker å få sine epost gjennom filtere - feilstaver ord med vilje for å unngå at filterutiner som leter etter filtrerer dem bort:

-------------------

Icrease Your S''exual Desire and S''perm volume by 500% L'onger o''rgasms - The longest most intense o''rgasms of your life Multiple o''rgasms - Cum again and again S'PUR-M is The Newest and The Safest Way 100% N''atural and No Side Effects - in contrast to well-known brands.

Experience three times longer o''rgasms

World Wide shipping within 24 hours"

---------------------

Hva jeg skal med 500% mer spermvolum er en gåte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De forsøker å få sine epost gjennom filterne - feilstaver og kamuflerer ord for å unngå at filterrutiner som leter etter bestemte ord filtrerer dem bort:

-------------------

Icrease Your S''exual Desire and S''perm volume by 500% L'onger o''rgasms - The longest most intense o''rgasms of your life Multiple o''rgasms - Cum again and again S'PUR-M is The Newest and The Safest Way 100% N''atural and No Side Effects - in contrast to well-known brands. Experience three times longer o''rgasms World Wide shipping within 24 hours"

---------------------

Hva jeg skal med 500% mer spermvolum er en gåte.

hare1365380455
Skrevet

Å, så da kan det være derfor jeg plutselig får så mange drittmail.....:(

Skrevet

Å, så da kan det være derfor jeg plutselig får så mange drittmail.....:(

Det kan være at adressen din ligger ute på nettet.

Prøv å søke på din egen adresse, da vil du se om den ligger åpent ute:

http://www.google.no/search?&q=keinstein%40forumianer.zzn.com

Hvis den gjør det, blir den fanget av en crawler og lagt inn i baser sammen med millioner andre ofre, og du får søppel i mengder.

Fremdeles har søppelet 0,01 % klikkfrekvens fra nysgjerrige, og da lønner det seg å sende ut for dem.

hare1365380455
Skrevet

Det kan være at adressen din ligger ute på nettet.

Prøv å søke på din egen adresse, da vil du se om den ligger åpent ute:

http://www.google.no/search?&q=keinstein%40forumianer.zzn.com

Hvis den gjør det, blir den fanget av en crawler og lagt inn i baser sammen med millioner andre ofre, og du får søppel i mengder.

Fremdeles har søppelet 0,01 % klikkfrekvens fra nysgjerrige, og da lønner det seg å sende ut for dem.

Adr. min lå ikke der. Men jeg forstår virkelig ikke hvem som klikker på disse mailene...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...