Gå til innhold

Finnes det juice eller smoothie-blendere?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

har begynt å lage meg smoothies og lurer på om det finnes egne greisuser til det.

Mener jeg har sett apparater som er spesielt beregnet til å lage juice og smoothies.

Eller må jeg kjøpe vanlig hurtigmikser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes egne, men dersom du bruker mye frosne bær så vær oppmerksom på at ikke alle klarer å håndtere dette.

Snacky1365380698
Skrevet

Neida, finnes egne maskiner til dette. Skikkelige gode er de også! de mest proffe tåler også frosne bær.

Husker ikke navneeksempler i farten, men de fleste elbutikker har disse. Anbefales!!

Gjest Aviaana
Skrevet

Neida, finnes egne maskiner til dette. Skikkelige gode er de også! de mest proffe tåler også frosne bær.

Husker ikke navneeksempler i farten, men de fleste elbutikker har disse. Anbefales!!

takk, vet du sånn ca hva de ligger på i pris? Kan maskinene brukes til andre ting en juice også?

Snacky1365380698
Skrevet

takk, vet du sånn ca hva de ligger på i pris? Kan maskinene brukes til andre ting en juice også?

Kjenner noen som har èn. Selve produktet heter smoothiemaskin, så er vel heller tvilsomt om det er beregnet på noe annet. Tror de betalte 600kr for den.

Skrevet

Jeg kjøpte en blender på Clas Ohlson til kr 250. Den fungerer utmerket.

Gjest Aviaana
Skrevet

Kjenner noen som har èn. Selve produktet heter smoothiemaskin, så er vel heller tvilsomt om det er beregnet på noe annet. Tror de betalte 600kr for den.

bare lurte på om jeg kunne lage supper og slike ting i den også. Om den mikset litt harde grønnsaker også?

Gjest Aviaana
Skrevet

Jeg kjøpte en blender på Clas Ohlson til kr 250. Den fungerer utmerket.

takk for tipset. tror jeg går for den jeg!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er noe som heter smoothie-makers. Disse har tappekran og glasskolbe. Kjøp i alle fall ikke en kolbe i plast, den vil ikke tåle å knuse isbiter uten å sprekke.

Skrevet

Kjøpte en smoothie-maker på Expert med glasskolbe og tappekran. Kjempegod.

Kosta 599,- tror jeg.

Skrevet

bare lurte på om jeg kunne lage supper og slike ting i den også. Om den mikset litt harde grønnsaker også?

Den kuser i allfall is, så da går det vel bra med harde grønnsaker også ;o)

Gjest Aimabel
Skrevet

Hvordan har du klart å lage smoothies hittil, uten blender?

Skrevet

Jeg lager smootie i noe som er ment til å hakke f.eks. løk. Det går fint, også med frosne bær.

Gjest Aviaana
Skrevet

har en stavmiker, men ikke noe tilbehør. Så jeg har forsøkt å mikse det i en bolle, men det blir så himla mye søl. Får jo Smoothie over hele meg, samt hele kjøkkenet.

Så jeg tror resultatet blir bedre og renere med et tett smoothieblender

Skrevet

Du finner blendere i alle prisklasser på fx Elkjøp: http://tinyurl.com/fjh9n

Vli tro at de dyrere har sterkere motor. Noen kan knuse frosne bær og/eller is, andre ikke.

Det finnes spesialiserte "smootie-makers" også, men en blender er vel strengt tatt mer anvendelig til andre ting også?

Skrevet

Det er noe som heter smoothie-makers. Disse har tappekran og glasskolbe. Kjøp i alle fall ikke en kolbe i plast, den vil ikke tåle å knuse isbiter uten å sprekke.

..det går helt fint med min blender/smoothiesmaskin. =)

Gjest ChiengMai
Skrevet

..det går helt fint med min blender/smoothiesmaskin. =)

Venninna mi sin sprakk så isbitene fløy veggimellom som et prosjektil. Det var skikkelig Kraft og smalt skikkelig da de traff veggen. Kun flaks at ikke hun eller sønnen på åtte ble truffet.

Snacky1365380698
Skrevet

Det får du nesten spørre om på butikken :) Jeg aner ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...