Gå til innhold

Espen, Kurt, Alejandro, Eskil.....

Anbefalte innlegg

Gjest fytte katt så flott
Skrevet

Hørte de på tv nå.

Skal de ha flere turneer???

JEG VIL på konsert.

Videoannonse
Annonse
Gjest Shira12
Skrevet

Oj, skulle jo få med at jeg VIL også på konsert!

Skrevet

Råbra!!! Helt sinnsykt! Dette er sangere i verdensklasse, alle sammen.

Spesielt bra synes jeg at _Alejandro_ var, med Kurt på en god annenplass.

Skrevet

Å det hadde jeg jo egentlig planer om å se... Men har vært på konserten, og det var helt utrolig bra. Ble egentlig med noe motvillig... ;)

Skrevet

Var det ikke noen DOLedamer på den der konserten?

*synes å minnes*

Jeg så ei dame i publikum som lignet på Lillemus! :)

Skrevet

Ekstremt bra, vil også på konsert. Tro om de skal ha flere konserter? Noen som vet?

Gjest blærumsblære
Skrevet

Veldig fint! men er det bare jeg som syns at Espen Lind ikke er sånn veldig god til ¨å synge?

Alejandro og Kurt er definitivt favorittene :-)

Skrevet

Veldig fint! men er det bare jeg som syns at Espen Lind ikke er sånn veldig god til ¨å synge?

På konserten jeg var på var han helt klart den beste.

Gjest Radiohode
Skrevet

Synes Espen Lind har en kjedelig og lite spennende stemme. Askil Holm bob-bob...

Kurt Nilsen er den klart beste, i mine øyne. Alejandro Fuentes synger i utgangspunktet godt, men dårlig engelsk og færre strenger å spille (et mindre spekter) trekker ned.

Gjest Radiohode
Skrevet

Synes Espen Lind har en kjedelig og lite spennende stemme. Askil Holm bob-bob...

Kurt Nilsen er den klart beste, i mine øyne. Alejandro Fuentes synger i utgangspunktet godt, men dårlig engelsk og færre strenger å spille (et mindre spekter) trekker ned.

+ "på".

Gjest LOTUS78
Skrevet

Jeg syntes også at konserten var bra og at de fungerer bra i sammen. Jeg er nok den eneste i landet her, som begynner å bli litt mett av Kurt Nilsen. Brifingen han kan bli litt mye noen ganger.

Skrevet

Jeg syntes også at konserten var bra og at de fungerer bra i sammen. Jeg er nok den eneste i landet her, som begynner å bli litt mett av Kurt Nilsen. Brifingen han kan bli litt mye noen ganger.

Jeg er litt på samme kapittel som deg... Og jeg som hadde så sansen for den fyren. Jaja.

Gjest også fan
Skrevet

De er kjempeflinke. Tok opp programmet ikveld, så da kan jeg sette meg ned å se på dem når jeg måtte ønske :)

De var i Langesund forrige helg .... RÅBRA !! Andre konserten demmes jeg har vært på i sommer.

Hørte et intervju med dem på radioen, da sa de at når denne turnèsommeren er over, så drar de hver til sitt .... de er visst ingen ny gruppe, det var bare nå i sommer .... Det var trist å høre synes jeg.

Skrevet

www.ticketmaster.no

www.billettluka.no

Akkurat nå er de på Drammen Elvefestival. Den som hadde vært der...

Kurt er jo klart nummer 1.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...