Gjest fytte katt så flott Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Hørte de på tv nå. Skal de ha flere turneer??? JEG VIL på konsert. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Oj, skulle jo få med at jeg VIL også på konsert! 0 Siter
org Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Råbra!!! Helt sinnsykt! Dette er sangere i verdensklasse, alle sammen. Spesielt bra synes jeg at _Alejandro_ var, med Kurt på en god annenplass. 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Å det hadde jeg jo egentlig planer om å se... Men har vært på konserten, og det var helt utrolig bra. Ble egentlig med noe motvillig... 0 Siter
Klara Q Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Var det ikke noen DOLedamer på den der konserten? *synes å minnes* Jeg så ei dame i publikum som lignet på Lillemus! 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Ekstremt bra, vil også på konsert. Tro om de skal ha flere konserter? Noen som vet? 0 Siter
Gjest blærumsblære Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Veldig fint! men er det bare jeg som syns at Espen Lind ikke er sånn veldig god til ¨å synge? Alejandro og Kurt er definitivt favorittene :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Veldig fint! men er det bare jeg som syns at Espen Lind ikke er sånn veldig god til ¨å synge? Alejandro og Kurt er definitivt favorittene :-) På konserten jeg var på var han helt klart den beste. 0 Siter
Gjest Radiohode Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Veldig fint! men er det bare jeg som syns at Espen Lind ikke er sånn veldig god til ¨å synge? Alejandro og Kurt er definitivt favorittene :-) Synes Espen Lind har en kjedelig og lite spennende stemme. Askil Holm bob-bob... Kurt Nilsen er den klart beste, i mine øyne. Alejandro Fuentes synger i utgangspunktet godt, men dårlig engelsk og færre strenger å spille (et mindre spekter) trekker ned. 0 Siter
Gjest Radiohode Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Synes Espen Lind har en kjedelig og lite spennende stemme. Askil Holm bob-bob... Kurt Nilsen er den klart beste, i mine øyne. Alejandro Fuentes synger i utgangspunktet godt, men dårlig engelsk og færre strenger å spille (et mindre spekter) trekker ned. + "på". 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jeg syntes også at konserten var bra og at de fungerer bra i sammen. Jeg er nok den eneste i landet her, som begynner å bli litt mett av Kurt Nilsen. Brifingen han kan bli litt mye noen ganger. 0 Siter
Klara Q Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jeg syntes også at konserten var bra og at de fungerer bra i sammen. Jeg er nok den eneste i landet her, som begynner å bli litt mett av Kurt Nilsen. Brifingen han kan bli litt mye noen ganger. Jeg er litt på samme kapittel som deg... Og jeg som hadde så sansen for den fyren. Jaja. 0 Siter
Gjest også fan Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 De er kjempeflinke. Tok opp programmet ikveld, så da kan jeg sette meg ned å se på dem når jeg måtte ønske De var i Langesund forrige helg .... RÅBRA !! Andre konserten demmes jeg har vært på i sommer. Hørte et intervju med dem på radioen, da sa de at når denne turnèsommeren er over, så drar de hver til sitt .... de er visst ingen ny gruppe, det var bare nå i sommer .... Det var trist å høre synes jeg. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 www.ticketmaster.no www.billettluka.no Akkurat nå er de på Drammen Elvefestival. Den som hadde vært der... Kurt er jo klart nummer 1. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.