Gå til innhold

en eks i bryllup

Anbefalte innlegg

Gjest merkelig altså
Skrevet

Jeg var i bryllup til min eks, bare i kirken da. Det var litt rart og vemodig. Jeg har ikke tenkt på ham som en jeg ville gifte meg med heller - før i dag. Det ble slutt for mange år siden og jeg har hatt det supert i mellomtiden med andre kjærester.

Men idag følte jeg meg forbigått på et vis.

Jeg er glad på hans vegne, og hennes, og jeg ønsker dem alt godt.

...men det var ikke meg.

Hvorfor vil man ha en man egentlig ikke vil ha, bare fordi man ikke kan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var forlover da faren til minstemann giftet seg og det eneste jeg tenkte der jeg sto var at jeg var kjempehappy fordi det ikke var meg som giftet meg med ham :o)

Skrevet

"Det man ikke kan få, vil man ha."

"Det forbudte er mer spennende."

Livets regler...

Det går nok snart over, og du blir glad for at det ikke var deg han giftet seg med. :-)

Gjest eks i bryllup
Skrevet

Ei i slekta ba inn sin eks m/samboer i bryllupet sitt da hun giftet seg. De har et kjempeforhold :)

De er kjemegode venner, men de kunne bare ikke bo under samme tak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...