meg__123! Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Nei, så snart man har hatt dem på et par timer er de for store. ja sånn er buksene jeg kjøper.. har jeg sittet i fem minutter, så er de altfor store.. fryktelig stygt... 0 Siter
MsSophie Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 ja sånn er buksene jeg kjøper.. har jeg sittet i fem minutter, så er de altfor store.. fryktelig stygt... Jeg tar på meg sånne når jeg føler meg alt for feit..., etter bare kort tid så haler jeg og drar i en bukse som holder på å dette av meg....utrolig tilfredstillende måte å "slanke" seg på...:-D 0 Siter
meg__123! Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jeg tar på meg sånne når jeg føler meg alt for feit..., etter bare kort tid så haler jeg og drar i en bukse som holder på å dette av meg....utrolig tilfredstillende måte å "slanke" seg på...:-D hehe.. men det er sånne bukser man ser feitere ut i også... hvertfall gjør jeg det... 0 Siter
Sofline Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jeg tar på meg sånne når jeg føler meg alt for feit..., etter bare kort tid så haler jeg og drar i en bukse som holder på å dette av meg....utrolig tilfredstillende måte å "slanke" seg på...:-D Hehe... Jeg føler meg bare fetere i sånne bukser. Jeg tror det er mest fordi de sitter dårlig rundt livet og ødelegger magen samme hvor flat den er. 0 Siter
Sofline Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 hehe.. men det er sånne bukser man ser feitere ut i også... hvertfall gjør jeg det... Jeg også. 0 Siter
meg__123! Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Hehe... Jeg føler meg bare fetere i sånne bukser. Jeg tror det er mest fordi de sitter dårlig rundt livet og ødelegger magen samme hvor flat den er. de vider seg ut mest i låra på meg.. ikke så mye i livet.. nesten så jeg må kjøpe to str for lite... 0 Siter
Sofline Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 de vider seg ut mest i låra på meg.. ikke så mye i livet.. nesten så jeg må kjøpe to str for lite... Uansett er de noe dritt... :-) 0 Siter
bouenas Skrevet 19. august 2006 Forfatter Skrevet 19. august 2006 M.A.P.P. Javel..? :-) Har aldri hørt om de engang.. Landsbygda, vet du Hvor/hvilke butikker fører dette merket? (ja, for det er et merke - og ikke en butikk..?) 0 Siter
bouenas Skrevet 19. august 2006 Forfatter Skrevet 19. august 2006 de har jo en del kule bukser på only og vero moda også... Ja, enig! Har faktisk funnet endel fine only-bukser. Buksene fra vero moda har jeg aldri prøvd. Men det skal jeg nå :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Javel..? :-) Har aldri hørt om de engang.. Landsbygda, vet du Hvor/hvilke butikker fører dette merket? (ja, for det er et merke - og ikke en butikk..?) Det er et merke, og det føres nok av flere butikker. Butikken her er ikke en "merkebutikk". 0 Siter
meg__123! Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Ja, enig! Har faktisk funnet endel fine only-bukser. Buksene fra vero moda har jeg aldri prøvd. Men det skal jeg nå :-) er ofte de samme buksene de har på only og vero moda... har mange only bukser der har jeg sett.. 0 Siter
meg__123! Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Ja, enig! Har faktisk funnet endel fine only-bukser. Buksene fra vero moda har jeg aldri prøvd. Men det skal jeg nå :-) de har ofte de samme buksene på only og vero moda.. står only i de buksene har jeg sett... 0 Siter
Idéfix Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 "seven for all man kind" er fine bukser på de fleste andre, men ikke på meg. Jeg er veldig glad i "Rock & republick" de sitter kjempefint på. Victoria Beckham designet bukser for dem, men de er VANvittig dyre. De buksene hun ikke designet er dyre de også, men ikke SÅ dyre. Og rompa blir "smashing". I tillegg er de ikke stramme i livet. De er lave, men ikke stramme. 0 Siter
bouenas Skrevet 20. august 2006 Forfatter Skrevet 20. august 2006 Det er et merke, og det føres nok av flere butikker. Butikken her er ikke en "merkebutikk". Okay ;-) Skal huske å se / spørre etter dem! Takk for tips! 0 Siter
bouenas Skrevet 20. august 2006 Forfatter Skrevet 20. august 2006 "seven for all man kind" er fine bukser på de fleste andre, men ikke på meg. Jeg er veldig glad i "Rock & republick" de sitter kjempefint på. Victoria Beckham designet bukser for dem, men de er VANvittig dyre. De buksene hun ikke designet er dyre de også, men ikke SÅ dyre. Og rompa blir "smashing". I tillegg er de ikke stramme i livet. De er lave, men ikke stramme. Har hørt en del om buksene hennes, ja, men aldri funnet dem i butikker. Er det bare utvalgte butikker som har dem? "Seven for all man kind" har jeg hverken hørt om eller sett.... (bonde;-)) Hvor selges disse? 0 Siter
bouenas Skrevet 20. august 2006 Forfatter Skrevet 20. august 2006 de har ofte de samme buksene på only og vero moda.. står only i de buksene har jeg sett... Uff da, ja jeg er helt grønn.. Du har nok rett 0 Siter
Lurveline Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Jeg liker buksene fra Only. http://www.bestseller.com/only 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Okay ;-) Skal huske å se / spørre etter dem! Takk for tips! Jeg fant aldri bukser som passet, men første paret jeg prøvde av det merket passet! De er gode også (godt merke). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.