Gå til innhold

Skyting/fyrverkeri i Bærum (Øst)

Anbefalte innlegg

Gjest feiring eller hva
Skrevet

Er det noen som vet hvorfor de driver og skyter akkurat nå, det ser forresten ut som det er fyrverkeri, rundt Øvrevoll området? De har holdt på i ti minutter minst.

Videoannonse
Annonse
Gjest PandaMiranda
Skrevet

Det er ikke bare noen sånne nyrike vaner, da?

Etter nyttårsaften 2000 har jeg hatt inntrykk av at det stadig er noen som skal ha party med fyrverkeri.

Gjest også anonym
Skrevet

Bor også i Øvrevoll-området og opplever stadig vekk smell og fyrverkeri, særlig i helgene. Er nok som noen sa under her, noe som skal feires - og da _MÅ_ man visst ha fyrverkeri! :-)

Fredag derimot, satt vi oppe veldig sent, og da smalt det ett skarpt "skudd", som vi hørte "ekkoet" av... syns det var ganske ekkelt, for det hørtes jo akkurat ut som et skudd. Selv om det er et fredelig strøk, så vet man jo aldri hva som foregår i nabolaget...

Gjest naiv og uvitende
Skrevet

Bor også i Øvrevoll-området og opplever stadig vekk smell og fyrverkeri, særlig i helgene. Er nok som noen sa under her, noe som skal feires - og da _MÅ_ man visst ha fyrverkeri! :-)

Fredag derimot, satt vi oppe veldig sent, og da smalt det ett skarpt "skudd", som vi hørte "ekkoet" av... syns det var ganske ekkelt, for det hørtes jo akkurat ut som et skudd. Selv om det er et fredelig strøk, så vet man jo aldri hva som foregår i nabolaget...

Ikke at jeg har noe med det, men er ikke fyrverkeri egentlig forbudt å sende opp annet enn til nyttårsaften da, uten tillatelse fra politiet?

Gjest også anonym
Skrevet

Ikke at jeg har noe med det, men er ikke fyrverkeri egentlig forbudt å sende opp annet enn til nyttårsaften da, uten tillatelse fra politiet?

Jeg tror da det? Men spørs om disse som skal flotte seg med fyrverkeri har søkt tillatelse da?

Uansett, fyrverkeri er det så godt som hver helg i dette området her.. Fint skal det være... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...