Gå til innhold

Hva slags merke er dette? Denim Studio

Gjest med victoria beckham krone på..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo hørt masse om disse R&B buksene til Victoria Beckham. Her hvor jeg bor har de hatt noen til ca 2000. Men det har ikke stått Victoria Beckham PÅ dem, merket er Denim Studio Original Vintage. Men de har krone bak (dog ikke med DVB inni. Og MED en ekte krystallsten inni. (Iflg. ekspeditør)

Så på en måte er det jo en etterligning av Rock & Republic. Ekspeditøren sa at denne buksa var enda mer populær enn Rock & Republic.

Nå var den nedsatt til 600 og siden jeg skal i "kle ut som en kjendis" fest så tenkte jeg at jeg da kunne være VB. Og den satt som et skudd - var kjempefin på - så jeg kjøpte den.

Så tilbake til spørsmålet mitt - hva slags merke har jeg kjøpt? (og kommer jeg til å bruke den???) Den var som sagt veldig fin på... Får kanskje dekke til krona litt så den ikke viser så godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Og den satt som et skudd - var kjempefin på - så jeg kjøpte den.

Så tilbake til spørsmålet mitt - hva slags merke har jeg kjøpt? (og kommer jeg til å bruke den???) Den var som sagt veldig fin på... "

-------

Hvis den satt som et skudd, var fin, osv, hvorfor i all verden skulle du ikke bruke den senere??

Skrevet

"Og den satt som et skudd - var kjempefin på - så jeg kjøpte den.

Så tilbake til spørsmålet mitt - hva slags merke har jeg kjøpt? (og kommer jeg til å bruke den???) Den var som sagt veldig fin på... "

-------

Hvis den satt som et skudd, var fin, osv, hvorfor i all verden skulle du ikke bruke den senere??

Forstår spørsmålet ditt. Svaret er vel at det har vært så mye oppmerksomhet rundt "falske" VB bukser at jeg er redd at ingen går med dem mer?

Det var derfor jeg spurte - om denne buksa bare er en kopi som gir seg ut for å være "rock and republick".

Men jeg har ikke peiling altså...

Skrevet

Forstår spørsmålet ditt. Svaret er vel at det har vært så mye oppmerksomhet rundt "falske" VB bukser at jeg er redd at ingen går med dem mer?

Det var derfor jeg spurte - om denne buksa bare er en kopi som gir seg ut for å være "rock and republick".

Men jeg har ikke peiling altså...

Å, sånn ja.

Men lell, jeg hadde driti hva andre mener. Liker jeg ei bukse, så liker jeg ei bukse. :-)

Gjest med victoria bedkham krone på..
Skrevet

TAKK. Der var jo buksa mi!

Men hvorfor har de krona på tro? Det assosierer jo til VB?

Og første gang jeg kikket på buksene så omtalte betjeningen dem som Victoria Beckham sine bukser. (Dette var før det ble så mye oppmerksomhet rundt de falske kopiene...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...