Gåsa fra Snåsa Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Klarer ikke holde meg unna telefonen og melder min siste flamme omtrent hver gang jeg rører alkohol. Dette plager meg grusomt dagen etter, som i dag, selv om jeg som regel sender ganske uskyldige "er du ute"-meldinger. Skjønner ikke min logikk, han melder aldri meg, men jeg derimot gir ham sikkert århundrets egoboost. Jeg er litt besatt av ham, og han er der i bakhodet mitt dagen lang..... Noen som har opplevd noe lignende? Det er slitsomt å være småbesatt av noen. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Jo, det er klart det er slitsomt... Men har du prøvd å bevare besettselsen som bare din egen, altså som en fantasi du har inne i deg? Da kan du kanskje lære noe om deg selv, i stedet for å føle at du stadig må "dumme deg ut". Tenk på en ting: Hvis han virkelig kom deg i møte, så er det jo ikke dermed sikkert at han som person ville leve opp til dine fantasier og drømmer? Kanskje drømmene dine sier noe om hva du lengter etter og ønsker deg. Men om han er den rette kandidaten, er jo ikke sikkert. Slike ting må uansett være gjensidige, om det skal kunne gi deg noe i det lange løp! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.