Gå til innhold

Har du opplevd noe overnaturlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og med overnaturlig mener jeg også det du tilskriver Gud eller Jesus.

Svaret hos meg er nei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det var overnaturlig, vet jeg ikke men uforklarlig var det.

På et skip jeg seilte med døde båtsmannen plutselig ti år tidligere og det ble sagt at han gikk igjen. Jeg og tre andre hadde en hørte plutselig skipsklokka begynne og ringe jevnt. Det var ingen der ute, og det hadde vært umulig å komme vekk fra dekket der uten å gå forbi meg.

Ellers tror jeg til en viss grad på "tankelesning", osv. Jeg har opplevd veldig mange ganger å f.eks. ringe til hverandre på nøyaktig samme tidspunkt.

Skrevet

Et barn sa nei til iskrem en gang.

Og jeg hadde en venninne som barn som ikke likte pannekaker.

Skrevet

Ja, det har jeg, gitt! Men det har ikke vært mange gangene, heldigvis.

Skrevet

Og jeg hadde en venninne som barn som ikke likte pannekaker.

Jeg blir tørst etter å ha spist salt sild.

Skrevet

Jeg blir tørst etter å ha spist salt sild.

Det synes jeg ikke høres så overnaturlig ut. :-)

Skrevet

Det synes jeg ikke høres så overnaturlig ut. :-)

Jeg er med i et forskningsprosjekt hvor alle har opplevd det samme.

Jeg har også meldt meg inn i en klubb for slike. Vi må kjempe for våre rettigheter.

Skrevet

Jeg er med i et forskningsprosjekt hvor alle har opplevd det samme.

Jeg har også meldt meg inn i en klubb for slike. Vi må kjempe for våre rettigheter.

*støtter*

Skrevet

Jeg hadde så vondt i ryggen, da gikk jeg til en håndspålegger. Hun la hånda på ryggen min, og så ble smerten borte! Hun kalte det "vridde seler".

Skummelt.

Gjest svar: nei
Skrevet

Nei, men farfaren min og en annen ba for et sykt familiemedlem (tuberkulose) og personen ble frisk.

Skrevet

*støtter*

Vi klarer ikke dokumentere at vi virkelig blir tørste av salt sild, så vi må kjempe for å bli trodd.

Vi blir stadig flere.

Gjest svar: nei
Skrevet

Jeg hadde så vondt i ryggen, da gikk jeg til en håndspålegger. Hun la hånda på ryggen min, og så ble smerten borte! Hun kalte det "vridde seler".

Skummelt.

Var det seriøst?

Skrevet

Vi klarer ikke dokumentere at vi virkelig blir tørste av salt sild, så vi må kjempe for å bli trodd.

Vi blir stadig flere.

Det er ikke lett...

Skrevet

Nei, men farfaren min og en annen ba for et sykt familiemedlem (tuberkulose) og personen ble frisk.

Med litt hjelp av penicillin?

En passe ator undersøkelse i USA viste at de som ble bedt for på sykeleie faktisk ble sykere av det. Mange fikk angst og høyere blodtrykk av å bli bedt for.

Hvis noen ber for meg uten min tillatelse, eller velsigner maten min uten at jeg vet det, så skal de få en på tygga.

Skrevet

Var det seriøst?

Ja visst. En artikkel på nettet omtalte det. Jeg tror det var 600 pasienter som deltok.

Skrevet

Var det seriøst?

Benny Hinn ministries (BHM) håndplukket et antall (6 eller mer) som var blitt helbredet gjennom Benny Hinn. Etterhvert som de fulgte opp disse menneskene ble de fleste sykere, en døde og en ble sakte og med et naturlig forløp frisk.

Skrevet

Jeg tilskriver ikke noen alt det jeg opplever i livet, men jeg har ikke forklaring på alt. Jeg tror ikke menneskeheten er kommet så langt at alt kan forklares selvom vi har andre forklaringer på fenomener enn tidligere.

Jeg tror overhodet ikke mere på den kristne Gud og Jesus enn på den muslimske Allah eller jødiske Jahve. Liker mye i nørron mytologi og synes det er synd at Norden ble påtvunget kristendommen slik at den ikke fikk utvikle seg. Det samme gjelder Zarathustras lære i Midøsten som ble så godt som borte da islam ble påtvunget befolkningen av myndigheter.

Skrevet

Jeg har opplevd noe helt utrolig.

Du vil ikke tro hvem jeg ar ligget med i søvne.

Skrevet

Nei, jeg har ikke det. Men mor har fortalt om da hun satt på dødsleiet til sin bestemor.

Mor var kjempeforkjølet. Rett før bestemoren hennes døde følte hun at hele rommet ble fylt av noe godt. Og etter at bestemoren var død, kjente hun at forkjølelsen var helt borte.

Spør ikke meg hva det var, men litt merkelig at en kjempeforkjølelse blir helt borte i løpet av minutter...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...