Gå til innhold

Har du opplevd noe overnaturlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har opplevd noe helt utrolig.

Du vil ikke tro hvem jeg ar ligget med i søvne.

Nei, hvem? Fortell!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest My lips are sealed.
Skrevet

Masse masse masse...

og er ikke psykotisk heller ;)

Skrevet

Vi har spøkelse i huset - alle her har sett og hørt det :)

Skrevet

Vi har spøkelse i huset - alle her har sett og hørt det :)

Vi har lurt på dere lenge vi...

Skrevet

Ja, det har hendt at jeg har tenkt på noen, og så har de ringt.

en gang så tok jeg røret og skulle slå nummeret til min kamerat, Atle, og i det jeg løftet røret hørte jeg han si 'Hallo ??'. Jeg spurte hvordan han klarte det og han svarte 'magi'. Han hadde ringt meg, og jeg tok røret rett før det ringte. Spooky ?

Nå må det vel sies at jeg har ringt og tenkt på folk hundretusenvis av ganger hvor dette ikke har skjedd, så at det er veldig overnaturlig er det egentlig ikke.

laguna1365380434
Skrevet

Vet ikke,,Men vi spilte mye spiritisme når jeg var tenåring, og det var, om ikke annet så skummelt at det satte meg ut og gjorde meg mørkredd og nærmest traumatisert i en årekke!:-o

Også tror vi at vi har et vennligsinnet husspøkelse oppe i kåken til mutter..

Det ert et par andre ting jeg har stussa på også, som jeg har opplevd som overnaturlig og spøkelsesaktig, men jeg sier ikke at forklaringen på disse tingene ikke kan være høyst rasjonell..;-)

Jeg vet ikke. Jeg er åpen. Jeg annser det som minst like religiøst å bombastisk benekte at "det er mere mellom himmel og jord" som å tro det.

:-)

Skrevet

Vet ikke,,Men vi spilte mye spiritisme når jeg var tenåring, og det var, om ikke annet så skummelt at det satte meg ut og gjorde meg mørkredd og nærmest traumatisert i en årekke!:-o

Også tror vi at vi har et vennligsinnet husspøkelse oppe i kåken til mutter..

Det ert et par andre ting jeg har stussa på også, som jeg har opplevd som overnaturlig og spøkelsesaktig, men jeg sier ikke at forklaringen på disse tingene ikke kan være høyst rasjonell..;-)

Jeg vet ikke. Jeg er åpen. Jeg annser det som minst like religiøst å bombastisk benekte at "det er mere mellom himmel og jord" som å tro det.

:-)

Nå mangler det bare at noen påstår at du har var gærn tidligere, kanskje nå også. Eller drømte eller halusinerte eller gikk på stoff eller var kompis med en religiøs politiker. Du latterligjør ikke fenomenet, det er saklig omtale.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...