Gå til innhold

Tror dere John Karr er skyldig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at denne JonBenet saken nå kom frem i lyset igjen, så har jeg lest en del på nettet om den. Veldig interessant for amatør Sherlocker. Moren hennes er jo mistenkt, men hun døde jo nå. Men tror dere han John Karr bare er en syk mann som vil ha oppmerksomhet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er dette for en sak?

En sak fra 1996 om hun lille skjønnhetsdronningen på 6 år som ble drept. Søk på Ramseysaken så ser du mer om det. På VG finner du et videoklipp om henne.

Skrevet

Hva er dette for en sak?

En sak fra 1996 om hun lille skjønnhetsdronningen på 6 år som ble drept. Søk på Ramseysaken så ser du mer om det. På VG finner du et videoklipp om henne.

Skrevet

Da vet jeg hvilken sak du mener.

Skrevet

Det tror jeg jeg siden han kjenner til detajler rundt drapet som har vært hemmeligholdt for alle bortsett fra de som har arbeidet med saken.

Skrevet

Det tror jeg jeg siden han kjenner til detajler rundt drapet som har vært hemmeligholdt for alle bortsett fra de som har arbeidet med saken.

Ja, det er jo mistenkelig at han vet det. Men skjønner ikke helt hva som er hemmelig omkring drapet, da hele obduksjonsrapporten ligger på nettet. I tillegg sier hans eks-kone at han var sammen med familen hver jul. Og de er ikke akkurat naboer til Ramseyfamilien, så det var ikke bare å stikke ut en tur. Og så sier han visstnok at han hentet jenta i barnehagen eller var det skolen, men det var jo sikkert ikke noe slikt julaften. Jeg tviler på at det var han, men det blir spennende og følge saken. Det eneste som taler for at en inntrenger har gjort det og ikke en i familen er at det visstnok er funnet et ukjent DNA spor under neglene til jenta. Jeg aner ikke hvor mye som skal til for at vi får DNA spor under neglene, om det må være kamp, eller om det bare kan være lek med andre barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...