Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, men da har du jo rett, man blir aldri kvitt gjenboere hvis man ikke flytter et annet sted uten gjenboere.

Nei, sant nok. Men jeg trodde de var inne i huset ditt jeg:-) Men da har jeg faktisk ingen gjenboere her jeg bor heller, selv om det ikke stod i prospektet.

Fortsetter under...

Trodde alle visste hva gjenboere var jeg.

He, he. Ikke jeg. Nå har jeg ikke spurt så veldig mange heller, da det ikke har vært noen jeg har mistet nattesøvnen over, men kom på det nå når jeg satt å tittet inne på FINN. Men nå vet jeg så mye mer enn før:-)

Nei, sant nok. Men jeg trodde de var inne i huset ditt jeg:-) Men da har jeg faktisk ingen gjenboere her jeg bor heller, selv om det ikke stod i prospektet.

De er ikke inne i huset nei, men det kan noen ganger føles sånn. Når jeg har besøk, så ser naboen at det sitter noen i min salong i tillegg til meg. Men jeg kjenner spesielt godt denne naboen da, så når hun spør hvem det var, så er ikke det noe jeg bryr meg om.

De er ikke inne i huset nei, men det kan noen ganger føles sånn. Når jeg har besøk, så ser naboen at det sitter noen i min salong i tillegg til meg. Men jeg kjenner spesielt godt denne naboen da, så når hun spør hvem det var, så er ikke det noe jeg bryr meg om.

Oj, det er slikt jeg har helt noia for. Synes det er ille nok at ei venninne kjører forbi på vei til jobb og kommenterer hvem sin bil som står utenfor jeg. :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...