Gjest jeg blir redd :( Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Iløpet av kort tid er det nå to skyteepisoder i Oslo ..... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=127186 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=127188 Landet vårt blir mer og mer utrygt .... 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Ja, det som mangler nå er et digert bankran i løpet av kvelden. Da blir det trøbbel pga ressursmangel, da... 0 Siter
McLoud Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Ja, det som mangler nå er et digert bankran i løpet av kvelden. Da blir det trøbbel pga ressursmangel, da... Digert bankran søndag kveld......neppe...... 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Digert bankran søndag kveld......neppe...... Du har nok rett. Men et fint tidspunkt å gjøre en alvorlig forbrytelse (til) nå når så lite ressurser er tilgjengelig. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Du har nok rett. Men et fint tidspunkt å gjøre en alvorlig forbrytelse (til) nå når så lite ressurser er tilgjengelig. Og er selvfølgelig A og B gjengen som står bak opplyser tv2 nyhetene. gjengoppgjør 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Og er selvfølgelig A og B gjengen som står bak opplyser tv2 nyhetene. gjengoppgjør Why am I not suprised...? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 I den andre linken er det alt bekreftet at det dreier seg om helt normal kulturell berikelse av vårt land, og lite skulle vel forundre om det også gjelder den øverste linken. 0 Siter
Gjest Brusgård Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Ja, det som mangler nå er et digert bankran i løpet av kvelden. Da blir det trøbbel pga ressursmangel, da... Har ikke vært et eneste bank- eller postran i 2006. 0 Siter
Gjest Brusgård Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Drapsstatistikken i Norge har vært jevnt på 35-55 siden 60-tallet. Ikke flere drap i dag enn da. 0 Siter
Gjest spørdeg Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Drapsstatistikken i Norge har vært jevnt på 35-55 siden 60-tallet. Ikke flere drap i dag enn da. Var det drap hver bidige dag da også? 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Why am I not suprised...? For og si det slik er det svært lite kriminalitet i Oslo i forhold til diverse storbyer i usa . Men er så trist. Oslo har vært virkrelig uskyldig og rimelig trygt. Og det er det enda. Altså risikoen for å feks bli påkjørt er betraktelig større enn å bli utsatt for overfallsvoldtekt. Likevel er det trist. At ikke oslo kan være en slags lite kardemommeby med et drap i året. Og ikke gjenger som skyter i gatene. Og horer og narkomane og alt det der som er med på å ødelegge uskylden. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Drapsstatistikken i Norge har vært jevnt på 35-55 siden 60-tallet. Ikke flere drap i dag enn da. Nei, det nekter jeg å tro. Før var det stor stå hei når det ble nevnt drap i nyhetene. Nå er det knapt noen som reagerer. 0 Siter
red Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Nei, det nekter jeg å tro. Før var det stor stå hei når det ble nevnt drap i nyhetene. Nå er det knapt noen som reagerer. Da foreslår jeg at du tar en titt på drapsstatistikken på SSB for Norge. Som nevnt, antall drepte har ligget gjevnt, og jeg mener at pr inbygger har tallet vært 'stabilt' i noe sånt som 100 år. 0 Siter
red Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 I den andre linken er det alt bekreftet at det dreier seg om helt normal kulturell berikelse av vårt land, og lite skulle vel forundre om det også gjelder den øverste linken. vedder 100 kroner i mot. 'Familietragedier på Bestum' er ikke noen med 'innvandrerbakgrunn. Her er det good old fucked up lokals. 0 Siter
Gjest Brusgård Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Var det drap hver bidige dag da også? Du kan gjerne spørre meg om noe, men still i så fall et mer gjennomtenkt spørsmål. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Da foreslår jeg at du tar en titt på drapsstatistikken på SSB for Norge. Som nevnt, antall drepte har ligget gjevnt, og jeg mener at pr inbygger har tallet vært 'stabilt' i noe sånt som 100 år. Fint hvis du kunne finne den statistikken. For dette er i strid med alt som har stått om dette tema. 0 Siter
citygirl Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Fint hvis du kunne finne den statistikken. For dette er i strid med alt som har stått om dette tema. http://statbank.ssb.no/statistikkbanken/ Søk på kriminalitet. Litt masse å lete i kanskje, men her finner du sammenlignbare statistikker for det meste. Vold, drap, sortert etter alder på ofre, gjerningspersoner, bosted etc etc. Men det tar litt tid å rote rundt i. 0 Siter
Gjest Brusgård Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Nei, det nekter jeg å tro. Før var det stor stå hei når det ble nevnt drap i nyhetene. Nå er det knapt noen som reagerer. Mulig folk reagerer annerledes, men det er et annet spørsmål. Ellers står du fritt til å tro hva du vil. Det vil derimot være enkelt å dokumentere at du tar feil. Det er bare å ta en tur i en fagbokhandel og titte i Kriminalstatistikken fra SSB. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 http://statbank.ssb.no/statistikkbanken/ Søk på kriminalitet. Litt masse å lete i kanskje, men her finner du sammenlignbare statistikker for det meste. Vold, drap, sortert etter alder på ofre, gjerningspersoner, bosted etc etc. Men det tar litt tid å rote rundt i. Har lett der, men kan ikke finne noe for så lang tid tilbake. 0 Siter
citygirl Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Har lett der, men kan ikke finne noe for så lang tid tilbake. Jeg orket ikke lete lengre jeg heller. Kan hende påstanden er sann, men jeg tror nok antallet drap har steget jevnt med befolkningsøkningen i landet. Det er jo logisk. Jo flere folk, jo flere drap. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.