Gå til innhold

HASTER! Stillingsannonse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ring til arbeidsgiver - forklar at du kom hjem fra ferie (el lignende), men at du _gjerne_ vil sende søknad. Er de litt OK, så går de med på det...

Se svar til damedame og flisa :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se svar til damedame og flisa :-)

Så det etter at jeg postet svaret mitt. Stygg uvane å ikke lese hele tråden, før jeg slenger inn et svar :-)

Skrevet

Søknaden ble lagt direkte i postkassa i går kveld klokka 24.

I formiddag ringte han direktøren og sa at han var blitt gjort oppmerksom på stillingen på fredag, og fikk ikke levert den før i helga. Direktøren sa at det var OK og at de skulle lese søknaden hans på samme linje som de andre søkernes.

Så nå får vi krysse fingrene for at han får seg ny jobb!!!!!!

Så bra :)

Håper han stiller best og får napp :)

Skrevet

Så det etter at jeg postet svaret mitt. Stygg uvane å ikke lese hele tråden, før jeg slenger inn et svar :-)

Du er tilgitt, kjære KavA :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...