Gå til innhold

Rengjøring av laptop-monitor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker jeg for å rengjøre skjermen på min bærbare uten at det blir skjolder, og uten å skade skjermen?

Videoannonse
Annonse
Gjest ChiengMai
Skrevet

Bruker en mikrofiberklut med litt lunkent vann på, det tar i alle fall all flueskitten som stadig kommer på skjermen min.

Skrevet

Bruker en mikrofiberklut med litt lunkent vann på, det tar i alle fall all flueskitten som stadig kommer på skjermen min.

Tusen takk - det funket jo kjempebra! Trodde jeg måtte ha en-eller-annen skjermrens.

Vil tro jeg kan bruke microfiberklut på vanlig LCD-skjermer også? Sånne "gammeldagse" (?) våtservietter (en våt og en tørr) som vi brukte til de gamle store skjermene funker i alle fall særdeles dårlig på flatskjermen min på jobb, og ingen har hatt noe godt svar til meg på hva som funker bedre.

Så igjen takk, nå tar jeg med microfiberkluten på jobb også :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Tusen takk - det funket jo kjempebra! Trodde jeg måtte ha en-eller-annen skjermrens.

Vil tro jeg kan bruke microfiberklut på vanlig LCD-skjermer også? Sånne "gammeldagse" (?) våtservietter (en våt og en tørr) som vi brukte til de gamle store skjermene funker i alle fall særdeles dårlig på flatskjermen min på jobb, og ingen har hatt noe godt svar til meg på hva som funker bedre.

Grunnen til at jeg vet at dette med microfriberklut er safe er at det fulgte med en knallrød, søt liten microfiberklut da jeg kjøpte laptopen min.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har brukt microfiberklut på flatskjermen til den stasjonære også, ja, den blir gullende ren.

Skrevet

Jeg har brukt microfiberklut på flatskjermen til den stasjonære også, ja, den blir gullende ren.

Jeg tok sjansen på å gjøre det tidligere i dag, før jeg fikk svaret ditt... :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg tok sjansen på å gjøre det tidligere i dag, før jeg fikk svaret ditt... :-)

Er det store forskjeller på skjermer til bærbare og stasjonære maskiner på overflaten, tro? Akkurat der har jeg overhodet ikke peiling. Har bare tenkt

at går det ene, så går nok det andre også.

Skrevet

Er det store forskjeller på skjermer til bærbare og stasjonære maskiner på overflaten, tro? Akkurat der har jeg overhodet ikke peiling. Har bare tenkt

at går det ene, så går nok det andre også.

Nei, jeg tror vel egentlig at de er ganske likt oppbygd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...