Gå til innhold

Skal kvinner være hjelpeløse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Så den som bor sammen med meg bør ikke ha støv på hjernen akkurat."

Det må h*n vel gjerne ha, bare h*n ikke har forhåpninger om at _du_ skal ta deg av alt støvet?

*Nikker* -sånn har jeg det -hehe

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg liker kvinner det går an å snakke med, og siden jeg ikke er spesielt interessert i veskereperasjoner og hårprodukter, trives jeg godt med kvinner som har greie på annet enn tamponger og det nyeste innen toalettpapir.

Det er klart dere ikke skal være hjelpeløse.

Skrevet

Noen menn er nok slik, men det finnes da jammen meg mange menn som ikke er slik også, så da får du bare vente til en av den riktige typen dukker opp! :-)

Men en annen sak kan være at ikke alle, både jvinner og menn, liker dem som skryter for mye eller er belærende osv. Nå sier jeg ikke at du er slik, for det vet jeg selvsagt ingenting om. Jeg synes ikke at man skal late som om man er "dummere" enn man er for å få en annen til å føle seg vel, men man trenger helle rikke gå til den motsatte ytterlighet.

Skrevet

Med forskrekkelse leser jeg i denne tråden - er det rart vi ikke har kommet lenger? skal vi FORESTILLE oss og late som vi ikke kan og vet det vi kan og vet?

Jeg tror jeg dåååner.

Om man ikke kan være kvinne selv om man vet og kan og gjør og tar ansvar ja da er det jaggu ikke gutta sin skyld at det er som det er.

Enig med deg! :-)

Skrevet

Jeg liker kvinner det går an å snakke med, og siden jeg ikke er spesielt interessert i veskereperasjoner og hårprodukter, trives jeg godt med kvinner som har greie på annet enn tamponger og det nyeste innen toalettpapir.

Det er klart dere ikke skal være hjelpeløse.

*det nyeste inne toalettpapir* hehe - der følte jeg meg truffet - er veldig opptatt av det. har begynt på de grønne med duft nå :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

*det nyeste inne toalettpapir* hehe - der følte jeg meg truffet - er veldig opptatt av det. har begynt på de grønne med duft nå :)

Jo, men du er jo opptatt av andre ting også. F.eks. middagsmat og sånn rissausdingst fra Sverige. :)

Skrevet

Du skal selvfølgelig ikke late som noe som helst, bare være deg selv! Du vil ikke være i et forhold med en mann som trenger at du spiller hjelpeløs for at han skal føle seg som et ekte mannfolk. Vil du vel?

Skrevet

Å mene at en selv er en verdensmester som klarer alt selv er i alle fall ikke noe sjakktrekk når en skal tiltrekke noen (verken menn eller kvinner).

Selv har jeg lite til overs for kvinner som ikke kan gjøre noe selv. Jeg ønsker en partner, ikke et barn jeg må gjøre alt for. Liker at kvinner kan ta i et tak. For det er ikke alt praktisk jeg er noe god til heller.

Men det må ikke ta av. Hun må tørre og spørre om hjelp. Tørre å ikke vite alt (det gjør ikke jeg heller).

Du klarer alle praktiske gjøremål, du jakter og fisker. Kan det være at du er lite feminin? Hvordan kler du deg? Bruke du sminke? Osv. Eller er du veldig maskulin? Kan det være det som skremmer vekk menn?

Og det skader ikke å la mannen være ridderen din iblant heller. Alle liker å føle seg verdsatt, å føle at den andre har litt behov for en.

Skrevet

Jo, men du er jo opptatt av andre ting også. F.eks. middagsmat og sånn rissausdingst fra Sverige. :)

ja :D

Skrevet

Alt er relativt.

Jeg selv er (nesten) utdannet tømrer og er gift på tiende året;o)

Skrevet

Dette er det dummeste jeg har hørt, jeg vil iallefall ikke ha en mann som ikke tåler at jeg kan f.eks skifte olje på bilen og flislegge badet.

Tok dette opp med mannen og han sa "så lenge det ikke fører til at hun gjør mer i hjemmet enn meg er det selvsagt helt greit, da ville jeg fått veldig dårlig samvittighet". Veldig betryggende å høre, selvom jeg visste dette fra før. Om han ikke at likeverdig syn på menn og kvinner hadde jeg aldri giddi å vært sammen med ham i utgangspunktet.

Skrevet

Jeg tror ikke menn blir skremt av selvhjulpne kvinner, men begge kjønn kan nok få verdensmestre litt i vrangstrupen.

"Du trenger ikke å ha svar på alt" var nok et godt tips, men jeg tror du feiltolket det. Det betyr ikke at du skal gjøre deg dum og hjelpeløs, det betyr at det kan være slitsomt med folk som alltid har svar på rede hånd og vet best.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...