Gå til innhold

Har en pakke i posten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mail på onsdag om at pakke var sendt, fikk med sporingsnummer. Det står at den på fredag ble innlevert postterminal i Oslo, og etter det har det ikke skjedd noe.

Hvor lang tid kan det går før jeg kan klage? Er ikke vant til at det tar så fryktelig lang tid med pakker fra østlandet til østlandet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan spore den på posten.no og se hvor den er nå.

Skrevet

Du kan spore den på posten.no og se hvor den er nå.

Ja, det var det jeg prøvde å si at jeg gjør, men den har ikke kommet videre, det står bare innlevert postterminal Oslo.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror ikke det skjer noe i helgene. Pakka sendes rimelig sikkert fra Oslo i dag.

Skrevet

Ja, det var det jeg prøvde å si at jeg gjør, men den har ikke kommet videre, det står bare innlevert postterminal Oslo.

Det er ikke ny status før de som får den in kjører den i sin scanner.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hos meg har det hendt at det ikke har vært forandring på nettsporing før etter at jeg har hentet pakken. Da står plutselig omlastingssted og hele greia. Pluss ta pakken er utlevert. Så det kan nok godt hende pakken er på tur selv om det ikke synes.

Skrevet

Hos meg har det hendt at det ikke har vært forandring på nettsporing før etter at jeg har hentet pakken. Da står plutselig omlastingssted og hele greia. Pluss ta pakken er utlevert. Så det kan nok godt hende pakken er på tur selv om det ikke synes.

Det er registrert tidligere i dag at den er på omlastingssentralen eller hva det heter. Da pleier den å være her dagen etter. Syns allikevel det har gått tregt i og med at den ble levert inn på onsdag.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er registrert tidligere i dag at den er på omlastingssentralen eller hva det heter. Da pleier den å være her dagen etter. Syns allikevel det har gått tregt i og med at den ble levert inn på onsdag.

Joda enig i at det virker tregt.

Er det infoen på posten.no du er på at pakken ble levert inn onsdag, eller er det sendingsvarsel fra de du bestilte fra? Mange sender sendingsvarsel flere dager før de leverer pakkene på posten, og det har irritert meg mer enn en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...