Gå til innhold

Dumma Caråla!

Anbefalte innlegg

Gjest Carola ...jaja...
Skrevet

Utrolig hva desperate kjendiser gjør for å få oppmerksomhet og omtale. "Det funka for Britney, og da funker det sikkert for meg også" tenkte hun sikkert. All PR er god PR! Skulle ikke forundre meg om hun tipset journalister anonymt på forhånd, for å være sikker på at det ble avbildet.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=127242

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Greit nok at dama ikke er helt i vater, men satt du aldri på fanget til din far eller mor og styrte bilen da du var 8 år gammel?

Det gjorde jeg.

Skrevet

Greit nok at dama ikke er helt i vater, men satt du aldri på fanget til din far eller mor og styrte bilen da du var 8 år gammel?

Det gjorde jeg.

Jeg kjørte traktor da jeg var 3

Gjest Carola ...jaja...
Skrevet

Det gjorde jeg.

Nei jeg gjorde faktisk ikke det, men saken her var vel at hun her gjorde det bevisst for å få avbilding og omtale i pressen. ;)

Skrevet

Det gjorde jeg.

Det hender at mine barn (2, 5 og 7 år) sitter på fanget mitt og "kjører" bilen fra postkassene og til huset - ca 50-60 meter. Ser ikke på det som noe farlig...

Kan forresten ikke huske at jeg gjorde det selv da jeg var barn!

Skrevet

Nei jeg gjorde faktisk ikke det, men saken her var vel at hun her gjorde det bevisst for å få avbilding og omtale i pressen. ;)

Hvordan vet du det?

Gjest Carola ...jaja...
Skrevet

Hvordan vet du det?

Jeg vet ALT! ;)

Skrevet

Jeg vet ALT! ;)

Så bra!!! :-D

Med de samme jeg har deg her: Hvor i helsike har det blitt av de brune sommersandalene mine? ;-) Jeg har lett OVERALT, men de er som sunket i jorda..... ;-)

Gjest Carola ...jaja...
Skrevet

Så bra!!! :-D

Med de samme jeg har deg her: Hvor i helsike har det blitt av de brune sommersandalene mine? ;-) Jeg har lett OVERALT, men de er som sunket i jorda..... ;-)

Har du hund? ;)

Skrevet

Hun er vel som foreldre flest, kan ikke se at det der er så veldig farlig. Forskjellen er at hun er kjendis og at hun blir konfrontert med den minste ting i pressen.

Skrevet

Det gjorde jeg.

Det som er farlig i dag er om airbagen utløses, og det kan den selv av en liten påkjørsel.

Mange tenker på airbag som en myk pute som kommer ut, men det er det faktisk ikke!

Gjest Persille
Skrevet

Jeg har hatt Billa på fanget fra postkassen og ned til parkeringen, 20m kanskje - og fra naboen og inn vår port, 60-70m kanskje...

Det er litt forskjell på hva man gjør på egen vei, uten trafikk, og i sneglefart - og i trafikken.

Gjest Carola ...jaja...
Skrevet

Det som er farlig i dag er om airbagen utløses, og det kan den selv av en liten påkjørsel.

Mange tenker på airbag som en myk pute som kommer ut, men det er det faktisk ikke!

Jeg er livredd airbager. Fikk airbagskrekk etter at jeg leste om et spedbarn som ble slått ihjel av airbagen da den utløste seg fordi moren knuffa borti en liten kant på parkeringa.

Skrevet

Jeg er livredd airbager. Fikk airbagskrekk etter at jeg leste om et spedbarn som ble slått ihjel av airbagen da den utløste seg fordi moren knuffa borti en liten kant på parkeringa.

Men skyldtes det da ikke feil bruk av airbag? Babyer skal ikke være i nærheten av aktiv airbag uansett. Airbag på passasjersiden skal de-aktiveres hvis barnesetet monteres der.

Men slvsagt er det tragisk at ethvert barn dør!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Sønnen min på snart 8 pleier styre bilen på vår gårdsvei, men neimen om noen skriver om det i avisen likevel. :-\

Riktig så flink har han blitt også.

Skrevet

Jeg satt på tanken på motorsykkelen til pappa, brukte å møte han nedi veien -da var jeg 3-4 år. Men på den tiden var det jo ikke seler i biler heller og alle foreldre røkte, mens man selv sto mellom forsetene.....

Skrevet

Jeg satt på tanken på motorsykkelen til pappa, brukte å møte han nedi veien -da var jeg 3-4 år. Men på den tiden var det jo ikke seler i biler heller og alle foreldre røkte, mens man selv sto mellom forsetene.....

... eller man hadde Boble og så kravlet man inn og ut av tomrommet bak baksetet hele tiden! :-)

Skrevet

... eller man hadde Boble og så kravlet man inn og ut av tomrommet bak baksetet hele tiden! :-)

Søstra mi hadde "hølet"

Skrevet

Søstra mi hadde "hølet"

Nå måtte jeg virkelig sjekke hva dette var et svar på, altså!! ;-)

Og så var det bare uskyldig barnekravling i gammel bil.... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...