Gå til innhold

Hvordan bli tynn?

Anbefalte innlegg

Gjest tjukkebolla
Skrevet

Føler meg som det verste dvaske fleskeberget, har lagt på meg 4 kg siden i juni, og fått den magen. Jeg vil bli slank og sexy igjenn. Sukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Kutt ut all brus og chips.

*Drikk vann - 2-3 liter om dagen

* Spis 4-5 små måltider om dagen

*Ut og gå eller løp eller sykle! Trim må til!!!!

Teorien kan jeg :-)

Gjest Shira12
Skrevet

*Kutt ut all brus og chips.

*Drikk vann - 2-3 liter om dagen

* Spis 4-5 små måltider om dagen

*Ut og gå eller løp eller sykle! Trim må til!!!!

Teorien kan jeg :-)

Jeg kan også teorien... Men praksis *plystre plystre*

Skrevet

Å trene en time aerobic nesten hver dag, før dagens første måltid, er effektivt. Bare en banan og melk før trening. Etter det kan en spise det en vil.

Men da må en ha et treningssenter med timer på morgen,formiddag da... det har jeg :-) Styrketrening strammer også kroppen slik at den ser bedre ut selv om fettet ligger utenpå.

Nå unngår jeg helst å bli tynn da, får panikk om puppene blir mindre, så det med aerobic før dagens første måltid måtte jeg slutte med. Kan ikke trene mer enn 2 ganger i uka ellers raser jeg ned.

Gjest virkelig tjukkebolle
Skrevet

Du kan jo prøve å være meg en stund først. Jeg må gå ned 60 kg for å nå idealvekta...

Gjest Vidigal
Skrevet

Du kan jo også snakke med legen din og spørre om du kan få reductil på resept.

Jeg fikk det enda jeg ikke er så veldig overvektig.

De er svindyre, men værdt det.ca 700 kr.for en mnd.

Da får du kjempe energi og mister lysten på noe søtt og fysenhet. Merker ikke at du blir sulten, så du må passe på å spise jevnlig.

Jeg raste ned av dem og forble der.

Lykke til

Skrevet

Du kan jo også snakke med legen din og spørre om du kan få reductil på resept.

Jeg fikk det enda jeg ikke er så veldig overvektig.

De er svindyre, men værdt det.ca 700 kr.for en mnd.

Da får du kjempe energi og mister lysten på noe søtt og fysenhet. Merker ikke at du blir sulten, så du må passe på å spise jevnlig.

Jeg raste ned av dem og forble der.

Lykke til

Tuller du, eller? Reductil for fire kilo?

Gjest Vidigal
Skrevet

Tuller du, eller? Reductil for fire kilo?

Nei tuller ikke.

Vet ikke om legen vil skrive det ut, men lov å prøve. Jeg fikk jo det.

Skrevet

Nei tuller ikke.

Vet ikke om legen vil skrive det ut, men lov å prøve. Jeg fikk jo det.

Det er jaggu en uansvarlig lege som skal skrive ut et legemiddel ment for sterkt overvektige - og med potensielt store bivirkninger.

Gjest Vidigal
Skrevet

Det er jaggu en uansvarlig lege som skal skrive ut et legemiddel ment for sterkt overvektige - og med potensielt store bivirkninger.

Ja det kan du si. for jeg var ikke stert overvektig. Og hadde jeg ikke vært obs kunne jeg kanskje fått spiseproblemer. For det er riktig at det er sterke bivirkninger på dem.

Så det er viktig å passe på å trene og spise samtidig.

Gjest karikara
Skrevet

har hørt at det skal hjelpe å spise sunn mat eventuelt i mindre mengde fordelt på flere små måltider per dag.

Noen sier også at det hjelper å røre litt på kroppen sin..hva nå enn det måtte bety...

Skrevet

Jeg kan også teorien... Men praksis *plystre plystre*

Prøv vektklubb.no. Meldte meg inn for 3 mnd. Gikk ned 8 kg, og fortsetter å være like flink. Man skriver opp alt man spiser og programmet regner ut hvor mye kalorier man får i seg. Når man trener, skriver man opp hva og hvor lenge og så trekker den da fra de kaloriene man brukte ved trening. Veldig motiverende. Masse gode og inspirerende sunne oppskrifter og massevis av tips og råd. Absolutt verdt pengene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...