Gå til innhold

Når åpner taxfree-en på Gardermoen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Taxfree er nok åpen døgnet rundt, men reiseutstyr-/gavebutikken i samme område er ikke åpen i 4-5-tiden om morgenen. Jeg hadde avreisetid kl 0605 da jeg reiste fra Gardermoen i sommer, og da var i alle fall den sjappa stengt. Der jeg selvsagt gjerne skulle ha kjøpt en sak...

Du får ha en riktig god tur *misunne, misunne*.

Og jeg ser under her at du har fått svar på spørsmålet ditt. Derfor trenger jeg ikke å svare deg på spørsmålet ditt. Siden jeg ikke svarer deg på spørsmålet ditt, så sparer jeg tid på å skrive, og så sparer du tid på å lese.

Det var en veldig god idé å ikke svare på spørsmålet ditt - ikke sant? Det ville jo bare bli en gjentagelse. Men likevel fikk jeg komme innom her og ønske deg en riktig god tur. (Håper bare ikke at renholdspersonalet på flyplassen i Palma streiker slik de gjorde da jeg var der i fjor. Fytte katta for en stank og for et rot!)

Hvis jeg ikke har huska det, så må jeg bare få ønske deg en riktig god tur. Fly forsiktig.

;)

ShitDiddelyDo

Du får ha en riktig god tur *misunne, misunne*.

Og jeg ser under her at du har fått svar på spørsmålet ditt. Derfor trenger jeg ikke å svare deg på spørsmålet ditt. Siden jeg ikke svarer deg på spørsmålet ditt, så sparer jeg tid på å skrive, og så sparer du tid på å lese.

Det var en veldig god idé å ikke svare på spørsmålet ditt - ikke sant? Det ville jo bare bli en gjentagelse. Men likevel fikk jeg komme innom her og ønske deg en riktig god tur. (Håper bare ikke at renholdspersonalet på flyplassen i Palma streiker slik de gjorde da jeg var der i fjor. Fytte katta for en stank og for et rot!)

Hvis jeg ikke har huska det, så må jeg bare få ønske deg en riktig god tur. Fly forsiktig.

;)

Hehe. Morsomt. :)

Takk! :)

Jeg har for øvrig ladet opp med å se to flyfilmer for å bli kvitt flyskrekken min. Flight 93 og United 93. Funka dårlig!

Hehe. Morsomt. :)

Takk! :)

Jeg har for øvrig ladet opp med å se to flyfilmer for å bli kvitt flyskrekken min. Flight 93 og United 93. Funka dårlig!

Ups. Ikke så bra. Husk at du skal passere ikke så altfor langt fra Eiffeltårnet (forhåpentligvis).

Neida - dette går så bra så! Heller en flytur enn en biltur på E18!

ShitDiddelyDo

Ups. Ikke så bra. Husk at du skal passere ikke så altfor langt fra Eiffeltårnet (forhåpentligvis).

Neida - dette går så bra så! Heller en flytur enn en biltur på E18!

Sant nok. Dessuten er ikke flyskrekken verre for tida enn at et et par cognac til et par øl gjør susen. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...