Gjest overarmen verker Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Jeg strakk muskelen i armen helt forkjært i går, fikk kjempevondt, og våknet i dag med enda mere vondt. Fysioterapeuten min kunne gi meg time først i morgen, men sa jeg skulle ta ibux samt holde armen i ro (han sa ingen ting om internett da....) Han syns også jeg skulle be legen om sykemelding et par dager. Men hvor lang tid tar sånt før det blir bra igjen? Jeg klarer ikke ta på meg en jakke eller smøre en brødskive uten store smerter. Sitter her og skriver med venstre hånd... Jeg har altfor mye å gjøre til å ha tid til sånt. 0 Siter
Gjest ich glaubte Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Jeg trodde at fysioterapeuter nå også kunne sykmelde pasienter? 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Jeg strakk en muskel i skulderen og den er ikke bra enda. Nå sier fysioterapeuten min at kragebeinet mitt er ute av stilling så jeg vet ikke om det er muskelen eller kragebeinet. I hvert fall er det innmari plagsomt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.