Gå til innhold

Muskelstrekk i armen?

Anbefalte innlegg

Gjest overarmen verker
Skrevet

Jeg strakk muskelen i armen helt forkjært i går, fikk kjempevondt, og våknet i dag med enda mere vondt.

Fysioterapeuten min kunne gi meg time først i morgen, men sa jeg skulle ta ibux samt holde armen i ro (han sa ingen ting om internett da....) Han syns også jeg skulle be legen om sykemelding et par dager.

Men hvor lang tid tar sånt før det blir bra igjen? Jeg klarer ikke ta på meg en jakke eller smøre en brødskive uten store smerter. Sitter her og skriver med venstre hånd...

Jeg har altfor mye å gjøre til å ha tid til sånt.

Videoannonse
Annonse
Gjest ich glaubte
Skrevet

Jeg trodde at fysioterapeuter nå også kunne sykmelde pasienter?

Skrevet

Jeg strakk en muskel i skulderen og den er ikke bra enda. Nå sier fysioterapeuten min at kragebeinet mitt er ute av stilling så jeg vet ikke om det er muskelen eller kragebeinet.

I hvert fall er det innmari plagsomt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...