Gyda Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Jeg er i alle fall ikke med i noen syklubb. Ikke er jeg - eller har jeg - vært med i vinklubb heller. Og ikke bokklubb. Heller ikke blodklubb. Har rett og slett aldri vært med i en klubb ... Men det kan jo hende at livet hadde vært rikere om jeg hadde vært aktiv i en fallskjermklubb e.l. Kven kveit? 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Skulle gjerne vært det nå, men ikke mer enn 1 g. pr. mnd. toppen. Og kanskje en oval helg i året. Men ikke for mange jenter, da blir det masete. Var det i gymnas/studenttida, men ikke 'sy-' da. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Ikke jeg hvertfall.. Syklubb var noe muttern dreiv med engang på åttitallet, husker jeg. 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Syklubb eller jenteklubb eller kall det hva du vil! Er med i to forskjellige jeg. 0 Siter
Gjest Ikke jeg vaffal Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Jeg er ikke med i noen som helst fast samling, og har aldri vært det heller 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 2? Er det vanlig med bonko? Mor er med på sånn, og det var ei venninne av henne fra usa som startet det. Trodde det var noe amerikansk greier som ingen andre visste hva var hehe. Å, gud, som de damene kan skrike! He, he. Her jeg bor er det veldig vanlig med Bonko. Jeg synes det er kjekt å være reserve, for jeg har ikke bestandig mulighet til å være med. Men spillet er kjempemorsomt, og vi kan nok skrike vi også!!!! 0 Siter
Qwerty2 Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Er ikke med i noen klubb, men kunne tenke meg det pga det sosiale med det. Noen i Sarpsborg område som blir med?? Evnt ide til hvilken type klubb?? 0 Siter
morsan Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Jeg er ikke med i noen klubb, men treffer venninner en gang i blant uten noe fast regelmessig mønster mht tid og sted. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.