Gå til innhold

Et privat frimerke, med ditt bilde på

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke bilde av meg, men av noe flest mulig mottakere ville satt pris på, f.eks. naturbilde eller artig tegning.

Skrevet

Ikke bilde av meg, men av noe flest mulig mottakere ville satt pris på, f.eks. naturbilde eller artig tegning.

Du er alt for altrusitisk.

Litt rå egoisme ville kle deg.

Skrevet

Hadde vært gøy å ha brudebilde av oss som frimerke på konvoluttene med takkekort.

Skrevet

Hadde vært gøy å ha brudebilde av oss som frimerke på konvoluttene med takkekort.

ja dæven!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Skikkelig super ide!

Skrevet

For en genial idé!

Den tror jeg faktisk jeg rapper, hehe.

Skrevet

*rapper idéen til jeg skal gifte meg*

Skrevet

Ungane mine, dressa opp til julespill for eksempel, fint til å klistre på årets jule/nyttårskort.

Skrevet

Deg. Bare deg. :-)

Så koselig. Men på det nye maskinførerkortet mitt så jeg ut som en død ugle.

Skrevet

Så koselig. Men på det nye maskinførerkortet mitt så jeg ut som en død ugle.

Ugler er da fine de. Om de er døde eller levende betyr da ikke så mye for et bilde.

Skrevet

Åhh ! Var det deg på bildet ? Kan forestille meg Keinstein med sånne frimerker på brev til politi, svigerforeldre og kunder :-)

Etter at jeg hadde vinni 5 mill i lotto så.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...