Gå til innhold

Usynlig på msn

Anbefalte innlegg

Gjest kvinne venninne
Skrevet

Er det mulig å være "usynlig" på msn for en bestemt person, men ikke for de andre i kontaktlista?

Slik at det for ham ser ut som om jeg er "offline", mens de andre ser at jeg er "online"?

Er det mulig å gjøre dette uten at han får noen beskjed om at han er ignorert eller fjernet fra kontaktlisten eller noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan høyreklikke og velge blokkere. Vedkommende får ikke beskjed om dette, men kan sjekke det på visse sider på internett. Men det er det vel ingen som gjør, eller?

Ellers kan du vel sette deg som opptatt eller borte og snakke med de du vil, la være å svare den ene...

Gjest Chattern
Skrevet

Du kan blokkere vedkommende. Personen får bare vite om det ved å bruke såkalt "blocked"-sjekker.

Gjest kvinne venninne
Skrevet

Du kan høyreklikke og velge blokkere. Vedkommende får ikke beskjed om dette, men kan sjekke det på visse sider på internett. Men det er det vel ingen som gjør, eller?

Ellers kan du vel sette deg som opptatt eller borte og snakke med de du vil, la være å svare den ene...

Hvis jeg velger "blokkere", vil jeg da se ut som "offline" hos ham?

Skrevet

Hvis jeg velger "blokkere", vil jeg da se ut som "offline" hos ham?

Jepp.

Gjest kvinne venninne
Skrevet

Jepp.

Takk for tips!

Kan det gjøres om seinere? Kan jeg fjerne blokkeringen igjen når jeg vil?

Skrevet

Takk for tips!

Kan det gjøres om seinere? Kan jeg fjerne blokkeringen igjen når jeg vil?

Jepp. Bare å høyreklikke og velge fjern blokkering.

Snacky1365380698
Skrevet

Hihi, joda, en bekjent av meg sjekket om jeg hadde blokkert han etter en heftig diskusjon på en fest. Stakkars, trodde jeg ble sinna, han.

Han skjønte ingenting da jeg spurte han, men rødma stooort når jeg fortalte at jeg hadde fått mail om at han hadde sjekket meg.

Litt festlig for meg da :)

Gjest Persille
Skrevet

Hihi, joda, en bekjent av meg sjekket om jeg hadde blokkert han etter en heftig diskusjon på en fest. Stakkars, trodde jeg ble sinna, han.

Han skjønte ingenting da jeg spurte han, men rødma stooort når jeg fortalte at jeg hadde fått mail om at han hadde sjekket meg.

Litt festlig for meg da :)

Du fikk vel ikke mail med info om at det var han som hadde skjekket?

Snacky1365380698
Skrevet

Du fikk vel ikke mail med info om at det var han som hadde skjekket?

Jo...sto at xxx (mailadd hans) hadde gått inn på x side (navnet på internettsiden) og sjekket om jeg hadde blokkert han fra msn. Og så klokkeslett og dato han gjorde det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...