Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min søster holder på å rydde og jeg har så langt fått 10 nye topper! :o)))) Og det er ikke utslitte og utvaskede saker altså, men pent brukte og kjempefine! Hun kom ned (bor i etasjen over) og ringte på døra og da jeg åpnet kastet hun alt inn og sa:"Fort deg og ta dem før jeg ombestemmer meg!" :o)

Bare rydd mer du, vennen min... ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ei venninne som gjør sånn av og til! ;) Hun er helt shoppegæren men ser seg nødt til å rydde klesskapene sine en gang innimellom... ;) Kjempefint for meg da.

Først trodde jeg du skrev tepper... men jeg hadde nok blitt gladere for topper enn tepper.

Skrevet

Jeg har ei venninne som gjør sånn av og til! ;) Hun er helt shoppegæren men ser seg nødt til å rydde klesskapene sine en gang innimellom... ;) Kjempefint for meg da.

Først trodde jeg du skrev tepper... men jeg hadde nok blitt gladere for topper enn tepper.

Skulle gjerne hatt ett pent teppe eller to, men 10 hadde vært i meste laget ja. :o)

Skrevet

Er det mulig?

Jeg leste kopper! Jeg oppdaga ikke "fadesen" før jeg leste svaret ditt, Åsemor.

Hoho.

(Må si jeg tenkte at Lillemus må ha få kopper siden hun blir så glad for 10 stik.)

Skrevet

Er det mulig?

Hoho.

(Må si jeg tenkte at Lillemus må ha få kopper siden hun blir så glad for 10 stik.)

Hehe... ;)

Skrevet

Er det mulig?

Hoho.

*Hahahaha* Dere er jo like ille begge to! :o)

Skrevet

Er det mulig?

Hoho.

leste også kopper hehe.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg leste også tepper! :-) Hva i all verden er det for noe galt med oss da? ;-)

Tenkte at 10 tepper..? Jammen må Lillemus ha god plass!

Skrevet

Jeg leste også tepper! :-) Hva i all verden er det for noe galt med oss da? ;-)

Tenkte at 10 tepper..? Jammen må Lillemus ha god plass!

Hmm, jeg leste "gravid søster" jeg :o) Også kunne jeg ikke fatte hva det at søsteren var gravid hadde å gjøre med å gi bort topper, man trenger de vel når man er ferdig med å gå gravid tenkte jeg..hehehe

laguna1365380434
Skrevet

Hmm, jeg leste "gravid søster" jeg :o) Også kunne jeg ikke fatte hva det at søsteren var gravid hadde å gjøre med å gi bort topper, man trenger de vel når man er ferdig med å gå gravid tenkte jeg..hehehe

*lol* Det var da vært som dette innlegget skulle leses leif da! ;-)

Skrevet

He he..jeg og leste tepper!

Ti tepper, ja. Stor den leiligheten til Lillemus ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...