Gå til innhold

Svigermor og svigerfar er blitt direkte drittsekker!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går fikk jeg melding av svigermor. Hun lurte på hvordan det gikk med samboeren (sønnen hennes) i militæret. Jeg sa at både jeg og babyen var veldig glade fordi han skulle ut av nord-leiren og kom nærmere oss her hjemme. Jeg fikk ikke svar tilbake, men nå ringte plutselig samboeren min og fortalte at foreldrene hadde fått nyss om at han skulle bytte leir som var nærmere meg og babyen. De var driiitskuffa og sendte meldinger til ham slik som "du skulle jo bli like hardbarket som pappa, jeg og pappa er skuffet over deg, dette visste du lenge at du skulle være borte fra babyen, det bør du klare, du er en pyse!" og diverse. Jeg blir forbanna!!!!!!! Han vil ikke at jeg skal ta det opp med dem (noe jeg er fristet til) men skal ikke gjøre det heller. Han kommer nærme meg likevel, han hører ikke på hva de sier, men merket på stemmen hans at han var lei seg fordi de sa sånn.

De hadde marsjert idag. Fenriken kaller dem "fittehår" (de som har glemt å barbere seg skikkelig) "jøde-svin" og "aushwitz-horer"... har de virkelig lov å kalle dem dette??? samboeren min og noen andre tenkte å gå videre med det, men de tør ikke da de kan nektes mat i opptil 6 døgn, og bli "utestengt" av folka som jobber der.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 155
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

47

• flisa

24

• Solsikkefrø

6

• sheba

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tviler sterkt på at de kan nektes mat i 6 døgn. :o) Fenrikene har det nok bare i kjeften, det beste er nok å bite tennene sammen og late som om de ikke hører glosene.

Men ang. svigerforeldrene dine!!! Herregud for noen duster! Er det virkelig mulig?! At han vil være nærmere sønnen sin er altså ikke "tøft" nok for dem? *Himler med øynene* Drit i dem da - de er bare drittsekker som du sier!

Skrevet

Jeg er helt skremt over både svigerforeldrene dine og militæret!!

Er det mulig..??!!

Skrevet

Jeg tviler sterkt på at de kan nektes mat i 6 døgn. :o) Fenrikene har det nok bare i kjeften, det beste er nok å bite tennene sammen og late som om de ikke hører glosene.

Men ang. svigerforeldrene dine!!! Herregud for noen duster! Er det virkelig mulig?! At han vil være nærmere sønnen sin er altså ikke "tøft" nok for dem? *Himler med øynene* Drit i dem da - de er bare drittsekker som du sier!

Jah, svigerforeldrene er kjempe stygge nå syns jeg!

Skrevet

Jeg er helt skremt over både svigerforeldrene dine og militæret!!

Er det mulig..??!!

Jepp det er mulig! At svigerforeldrene mine kan holde på sånn! Hun svigermor har ALDRI bodd alene med noen av sine barn, for meg er det ganske kjipt etter bare en uke. Jeg skulle ha nektet dem å treffe svigersønnen sin helt til samboeren min kom hjem og hørt hva de syns om å ikke se ham på så lenge!!! er fristet til å gjøre det nå! at det går an!!

Skrevet

Jepp det er mulig! At svigerforeldrene mine kan holde på sånn! Hun svigermor har ALDRI bodd alene med noen av sine barn, for meg er det ganske kjipt etter bare en uke. Jeg skulle ha nektet dem å treffe svigersønnen sin helt til samboeren min kom hjem og hørt hva de syns om å ikke se ham på så lenge!!! er fristet til å gjøre det nå! at det går an!!

"svigersønnen sin"? Du mener vel barnebarnet.. ;)

Enig med buoenas, dette er sjokkerende. Særlig det med svigers, de kan ikke være riktig navla rett og slett!!

Militæret; trodde de var kommet lengre enn det der. Å bruke jødesvin osv. er jo direkte latterlig i dag!! Taktikken er vel å "bryte ned", for så å bygge opp - få dem til å underordne seg osv. Men metodene (språket) er nå lavmål syns jeg. Kommer an på hvor mye bråk de vil ha, for bråk kommer det til å bli, om de går videre med det. Om de går videre med det blir det vel brukt mot dem - også av sine medsoldater... dessverre.

Skrevet

Jeg synes det høres ut som tomme trusler at de kan bli nektet mat i seks dager. Det kan da umulig være lov.

Og angående svigerforeldrene dine som kaller sønnen sin en pyse: Skulle han blitt mer hardbarket et sted fremfor et annet...? Millitæret er millitæret!

Skrevet

Jeg synes det høres ut som tomme trusler at de kan bli nektet mat i seks dager. Det kan da umulig være lov.

Og angående svigerforeldrene dine som kaller sønnen sin en pyse: Skulle han blitt mer hardbarket et sted fremfor et annet...? Millitæret er millitæret!

Beklager mitt plutselige anfall av dysleksi hvor jeg skrev militæret med to l-er.

Gjest girl with no name
Skrevet

Svigersønnen sin??? hehe... Der røpet du deg. Fort å gå i surr når en LAGER en historie! Sønnen sin, skulle det vel stå?

Nekter å tro at den historien der ikke er dikta opp!

Skrevet

hva svigerforeldrene dine angår så vil jeg si det er en helt utrolig reaksjon, tanken som slo meg var vel mest hva slags besteforeldre de blir...

Hva militæret angår kan jeg svare etter det jeg selv opplevde, befalet på rekruttskolen /oftest sersjanter) var store og frekke i kjeften, men trusler om uten mat osv er kun trusler, det har de ikke lov til.. Rekruttskolen er for noen veldig tøff med all kjefting osv, men sånn er det de fleste plasser, ikke så dypt det stikker, men det varer heller ikke lenge den ekstreme kjeftingen.. Uansett synes jeg språkbruken er temmelig ukjent for meg som har vært der selv, de brølte mye men det blir med det, tror meningen er og på en måte å "mørne" rekruttene:-)

Men til slutt her synes jeg virkelig du burde ta en prat med samboeren din, han burde absolutt ikke finne seg i den instillingen hans foreldre har, de sjokkerte meg her, ikke militæret:-)

Skrevet

Nå tror jeg du må slutte å røyke så mye crack, og sitte her og fantasere.

Så det har altså vært trolling hele veien, dette?

".........................................."

Skrevet

Dette begynner å bli mer enn lovlig åpenbart fabrikert :-)

"......................................"

Skrevet

Nå tror jeg du må slutte å røyke så mye crack, og sitte her og fantasere.

Så det har altså vært trolling hele veien, dette?

".........................................."

jeg kjenner ikke militæret igjen i denne beskrivelsen....

jeg avtjente mitt år i kystartilleriet ved hysnes fort i trondheimsfjorden (hasselvika for lokalkjente), vi opplevde mye språkbruk blant befalet, men ikke som dette da:-)

Skrevet

jeg kjenner ikke militæret igjen i denne beskrivelsen....

jeg avtjente mitt år i kystartilleriet ved hysnes fort i trondheimsfjorden (hasselvika for lokalkjente), vi opplevde mye språkbruk blant befalet, men ikke som dette da:-)

Skal man lyve og dikte opp tull, så bør man ihvertfall ikke røyke for mye crack først :-)

At et befal kaller rekruttene for "fittehår" finner jeg ikke så usannsynlig - det er en helt utrolig mangel på både intelligens, modenhet og generellt vett i deler av forsvaret. Men det er jo harmløst i slike tilfeller. "Jødesvin" tviler jeg på en befal slipper unna med i lengden, selv om det sikkert kommer an på hvem, hva og hvor.

Nekt av mat? No way. Definitivt ikke. Det er kun jegertropper som blir kjørt på måter som ellers ville vært ulovlig. Og de har muligheten til å gi seg.

Nei, dette ble rett og slett for dumt.

"....................................."

Skrevet

Skal man lyve og dikte opp tull, så bør man ihvertfall ikke røyke for mye crack først :-)

At et befal kaller rekruttene for "fittehår" finner jeg ikke så usannsynlig - det er en helt utrolig mangel på både intelligens, modenhet og generellt vett i deler av forsvaret. Men det er jo harmløst i slike tilfeller. "Jødesvin" tviler jeg på en befal slipper unna med i lengden, selv om det sikkert kommer an på hvem, hva og hvor.

Nekt av mat? No way. Definitivt ikke. Det er kun jegertropper som blir kjørt på måter som ellers ville vært ulovlig. Og de har muligheten til å gi seg.

Nei, dette ble rett og slett for dumt.

"....................................."

Forsvaret er tøft, vel rekruttskolen er, men ord og fraser som dette er ikke gjenkjennelig for meg eller noen jeg kjenner... har aldri hørt om sånn språkbruk, jeg var der så langt tilbake som 88-89 men alikevel:-)

Skrevet

Forsvaret er tøft, vel rekruttskolen er, men ord og fraser som dette er ikke gjenkjennelig for meg eller noen jeg kjenner... har aldri hørt om sånn språkbruk, jeg var der så langt tilbake som 88-89 men alikevel:-)

Ja, der bringer du på bane ett tema gitt:

Hvorfor skal ikke kvinner også ha obligatorisk verneplikt/førstegangstjeneste? Det er vel ikke mange gode unnskyldninger igjen nå, i vår moderne tid?

Jeg vet at kvinner som runder 30 og ikke har fått barn _kan_ bli utkalt i prinsippet, men de tre gangene pr jubelår det skjer, så er det bare å si omtrent hva som helst for å slippe, er det ikke?

"........................................."

Skrevet

Hvorfor skal ikke kvinner også ha obligatorisk verneplikt/førstegangstjeneste? Det er vel ikke mange gode unnskyldninger igjen nå, i vår moderne tid?

Jeg vet at kvinner som runder 30 og ikke har fått barn _kan_ bli utkalt i prinsippet, men de tre gangene pr jubelår det skjer, så er det bare å si omtrent hva som helst for å slippe, er det ikke?

jeg gjorde det av egen fri vilje og ville ikke vært det foruten:-)

alle uten barn da selvfølgelig burde faktisk gjøre det etter min mening:-)

men nå MÅ jeg sove, hehe

Skrevet

må bare si en liten ting til i denne diskusjonen angående kvinner og forsvar:-)

vi kvinner hyler og skriker om likestilling alle veier i samfunnet vårt, men det er merkelig stille når det kommer til forsvar og det militæret;-)

vel, burde vi ikke delta vi også, når vi tross alt kan gjøre masse?

tror mange ganger ikke jenter ser poenget i det, men vi er likestilt med gutta om vi får samme opplæring og vi burde faktisk ofre litt når vi forlanger å bli likestilt, da må vi være likestilt også!:-)

(erter nok mange på meg nå, men det får så være)

Skrevet

Svigersønnen sin??? hehe... Der røpet du deg. Fort å gå i surr når en LAGER en historie! Sønnen sin, skulle det vel stå?

Nekter å tro at den historien der ikke er dikta opp!

Unnskyld meg?? denne historien er ikke oppdiktet! og jeg er ganske frustrert som du kanskje sjønner, ordene kan gå i surr jah, men jeg vil gjerne heller ha seriøse svar!

Skrevet

Svigerforeldrene dine virker litt merkelig skrudd sammen,. De burde jo være sjeleglade for at sønnen deres prioriterer familien sin! DET er å være skikkelig MANN, i mine øyne. (altså deg og babyen)

Jeg har aldri vært i militæret, og kan derfor selvsagt ikke si noe om hva som er lurt å gjøre, i tilfeller som det du beskriver. At de blir kalt for "fittehår" eller andre skjellsord, tror jeg man bare må tåle, men å kalle noen for "jødesvin" eller "Auswich-hore" - synes jeg er direkte usmakelig!! Det hører ikke hjemme noen steder!!! Jeg synes det bør rapporteres, men er usikker på hvordan det bør gjøres - og dersom konsekvensene for den som "sladrer" blir veldig stor, så skjønner jeg at man holder seg i bakgrunnen. Kanskje sende klage etter at han er forflytta?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...