Gå til innhold

Mercedes a-klasse

Anbefalte innlegg

Gjest Noen erfaringer??
Skrevet

Noen erfaringer med disse?

Jeg har nettopp kjøpt en, en 1999 modell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Girkassene og clutchen ryker visst etter 50.000 på samtlige biler.

Støtdemperene ryker også hyppig.

Men sikkert fin bil ellers enn det :)

Petrine Eiffel
Skrevet

Girkassene og clutchen ryker visst etter 50.000 på samtlige biler.

Støtdemperene ryker også hyppig.

Men sikkert fin bil ellers enn det :)

På samtlige biler er vel å ta i. Jeg har en som har gått lenger enn dette, og har enda ikke hatt noen problemer. Bortsett fra at den gikk strømtom i helga da, men det var fordi vi hadde glemt å skru av DVD-spilleren:-)

Skrevet

På samtlige biler er vel å ta i. Jeg har en som har gått lenger enn dette, og har enda ikke hatt noen problemer. Bortsett fra at den gikk strømtom i helga da, men det var fordi vi hadde glemt å skru av DVD-spilleren:-)

Hvis din var ny, så har de skifta det på garantien, hvis du kjøpte den brukt så har de skifta det selv.

Bare vent du,..

Petrine Eiffel
Skrevet

Hvis din var ny, så har de skifta det på garantien, hvis du kjøpte den brukt så har de skifta det selv.

Bare vent du,..

Hehe, tror kanskje du er LITT for bastant likevel. Men jeg skal love å "rapportere" hvis det skjer noe:-)

Skrevet

Hehe, tror kanskje du er LITT for bastant likevel. Men jeg skal love å "rapportere" hvis det skjer noe:-)

Hehe :-)

Jeg bare sjekka litt på finn.no og sånn serru, og der var de flere av de som var gått litt skifta både girkasse og clutch på.

Så sjekka jeg ei britisk nettside om hvordan den er, og der sto det at girkassa og clutchen røyk rundt 50.000.

Men som med alt annet så finnes det jo flere unntak :-)

Godt du er fornøyd! Har lyst på en sånn selv jeg! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...