Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utviklingen følger nøyaktig samme mønster som i andre land f.eks Frankrike og Sverige hvor forjævliseringsprosessen har kommet litt lenger enn her (foreløpig).

Skrevet

Jeg lurer på hva slags idioter vi har av politikere her i landet? Hvor dumme er det lov å være?

Ikke nok med at de gir oppholdstillatelse til det meste med kriminell bakgrunn, men de skjærer stadig ned ressursene til politiet også.

Dette vil bare bli verre og verre, hvis noe ikke gjøres.

Ser de ikke det vi andre ser? Er de så vannvittige blinde at de ikke ser hva som skjer ute på gata? Jeg blir helt matt av disse idiotene.

Skrevet

Jeg lurer på hva slags idioter vi har av politikere her i landet? Hvor dumme er det lov å være?

Ikke nok med at de gir oppholdstillatelse til det meste med kriminell bakgrunn, men de skjærer stadig ned ressursene til politiet også.

Dette vil bare bli verre og verre, hvis noe ikke gjøres.

Ser de ikke det vi andre ser? Er de så vannvittige blinde at de ikke ser hva som skjer ute på gata? Jeg blir helt matt av disse idiotene.

Politikerne er ikke dumme.

Hos størstedelen av norsk venstreside har dette vært en ønsket utvikling. Utviklingen har aktivt vært støttet av presse/media samt en lang rekke naivister i de fleste politiske partier. Opposisjon med det gjeldende innvandringsregime er effektivt kneblet gjennom rasismebeskyldninger.

Sammen har dette vært tilstrekkelig til å føre oss dit vi er nå.

Nå står hele "regimet" foran et sammenbrudd og man har lagt alt opp i hendene på FrP.

Skrevet

Utviklingen følger nøyaktig samme mønster som i andre land f.eks Frankrike og Sverige hvor forjævliseringsprosessen har kommet litt lenger enn her (foreløpig).

Malmø er jo velkjent. Byen er ødelagt av segregering og white-flight i stor skala.

Skrevet

Politikerne er ikke dumme.

Hos størstedelen av norsk venstreside har dette vært en ønsket utvikling. Utviklingen har aktivt vært støttet av presse/media samt en lang rekke naivister i de fleste politiske partier. Opposisjon med det gjeldende innvandringsregime er effektivt kneblet gjennom rasismebeskyldninger.

Sammen har dette vært tilstrekkelig til å føre oss dit vi er nå.

Nå står hele "regimet" foran et sammenbrudd og man har lagt alt opp i hendene på FrP.

Jeg mener at de fortsatt er dumme. Justisministeren og andre politikere har muligheten til å gjøre noe hvis de virkelig vil.

Hvorfor mener du at venstresiden ønsker denne utviklingen? Jeg tviler på at de gjør det, men tror mer på at de ikke skjønner konsekvensene av sin handlinger og hva de vedtar.

Jeg mener fortsatt at de er stokk dumme og ikke minst naive.

Er enig i at rasist stempelet kommer for raskt og at dette er hemmende for å virkelig ta tak i problemene.

Gjest what's next ?
Skrevet

Soldater ? Bare at det gir vel ikke grunnloven anledning til. Sivilforvaret er for daffe...

Gjest what's next ?
Skrevet

Jeg mener at de fortsatt er dumme. Justisministeren og andre politikere har muligheten til å gjøre noe hvis de virkelig vil.

Hvorfor mener du at venstresiden ønsker denne utviklingen? Jeg tviler på at de gjør det, men tror mer på at de ikke skjønner konsekvensene av sin handlinger og hva de vedtar.

Jeg mener fortsatt at de er stokk dumme og ikke minst naive.

Er enig i at rasist stempelet kommer for raskt og at dette er hemmende for å virkelig ta tak i problemene.

Sant det med rasiststempelet. Men det er på vei ut.

Det samme tullingene på venstresiden som har overforbruk av det ordet i media, forakter jo jøder innerst inne, ref. Libanon-konflikten.

Enig at med deg om de aktuelle politikerne er dumme selv om de har muligheten til å gjøre noe med problemet. Jeg tror det er litt blanding av dumhet, naivitet og at de har helt andre mål for samfunnet enn de vil innrømme offentlig. Flerkulturellt samfunn med fred tror de gir bedre grunnlag for sosialistisk samfunn. Virkeligheten er at det blir flere konflikter fordi folk er mer forskjellige.

Skrevet

Hva om de bare bomber faenskapet og hele bydelene herfra til evigheten?

Skrevet

Med de begrensninger politiet har (både når det gjelder ressurser og aksjonsmuligheter), og hvordan rettsvesenet behandler disse sakene - så er det ikke rart at politiet mister motivasjonen generelt sett.

Utviklingen er ikke annet enn skremmende - og politikerene som kunne gjort noe, toer sine hender og tør ikke gjøre noen ting annet enn å skylde på hverandre.

Men desverre - helt som forventet.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...