Gå til innhold

Så du programmet om Mette Marit igår ?

Anbefalte innlegg

Gjest tv-tittern
Skrevet

Vært gjennom litt den dama der ... Huff, lurer på om noen noen sinne publiserer den videoen ... Hun har litt å være redd for ...

Men summa summarum så er det en flott jente, syns hun gjør jobben sin bra jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næ. Men så er jeg ikke særlig royalistisk av meg, heller.

Skrevet

Enig. Hun er en flott representant for Norge.

Men hun har jammen hatt sitt å slite med. Stakkars jente.

Om den videoen kommer fram. Tror ikke det spiller noen som helst rolle nå lenger. Hun er blitt akseptert/godtatt som norges kronprinsesse og kommende dronning.

Men fy som journalistene plaget henne før forlovelse og giftemål.

Skrevet

Som TV-produksjon synes jeg dokumentaren var utrolig lite spennende - en skikkelig davsk "liksom-dokumentar" med en "påtatt dramatisk" kommentatorstemme.

På forhånd var det hausset opp noe voldsomt, men fikk man egentlig vite noe nytt??? TV2 brukte det poenget at slottet ikke ville kommentere dokumentaren for liksom få oss til å tro at her kommer det masse juicy stoff, ja!! Tenker slottet var glad for en såpass ufarlig dokumentar....;-)

Men nok om det tv-"faglige"! Om MM synes jeg at hun er en flott representant, og det er fint at vi ser at der er lov å gjøre feil og bli trodd på at det er et tilbakelagt stadium.

Videoen kunne nok vært skadelig for henne dersom den hadde kommet ut tidlig i fprholdet. Men jeg tror det vil ha mindre og mindre betydning etterhvert som årene går og MM bare befester sin posisjon.

Gjest Sørlandsporten2
Skrevet

Enig. Hun er en flott representant for Norge.

Men hun har jammen hatt sitt å slite med. Stakkars jente.

Om den videoen kommer fram. Tror ikke det spiller noen som helst rolle nå lenger. Hun er blitt akseptert/godtatt som norges kronprinsesse og kommende dronning.

Men fy som journalistene plaget henne før forlovelse og giftemål.

Ja jøss, STAKKARS Sørlandsporten..

Herregud.. Tror hun visste godt hva hun gikk til, kan vel kanskje ikke regne med annet.

Jeg for min del hadde nektet å neie for, eller å vise noen som helst annen respekt for et menneske som har levd like utsvevende som meg.

Jesus...

Og hvorfor har hun så store ben og så dårlig kroppsholdning?

Har knipsen gitt varig meen mon tro?

Gjest abrahamsen
Skrevet

Herregud.. Tror hun visste godt hva hun gikk til, kan vel kanskje ikke regne med annet.

Jeg for min del hadde nektet å neie for, eller å vise noen som helst annen respekt for et menneske som har levd like utsvevende som meg.

Jesus...

Hvilke mennesker neier du for da?

Gjest LOTUS78
Skrevet

Jesus...

Hun har da rettet seg opp med årene. Jeg synest ikke at hun går så krokrygget lenger. Hun har jo fått mye selvtillitt og fremstår som en selvsikker dame. Jeg liker henne faktisk, men er ikke veldig opptatt av kongehuset egentlig.

Gjest Løvetannbarnet
Skrevet

Jesus...

Hvorfor ikke?

Hvilke personer ser du opp til da. De som er født inn i posisjoner, istedet for å ha ervervet dem selv?

Nå vet jeg ikke hvordan du fører livet ditt i dag. Men om du har greidd å komme deg bort fra det utsvevende livet du levde, og lever et fint og godt liv i dag. Vil ikke det være å høste full respekt av.

Skrevet

Hvilke mennesker neier du for da?

Jeg neier heller aldri for henne, men ikke for noen andre heller, tjihi.

Har aldri neia for noen såvidt meg bekomme.

Royalist har jeg aldri vært, vekk med hele monarkiet. For hva er vitsen med dette tullet i 2006? :)

Jeg har ikke løfta på øyenbrynet samme hvem som ble kronprinsesse i Norge, det er meg klekkende likegyldig.

Men sladderet får jeg med meg som alle andre...

Gjest amparro...
Skrevet

Jeg synes også hun er ei flott jente og gjør en god jobb! Når vi først har et kongehus kan vel hun like gjerne bli dronning.... Hvem har ikke mange svin på skogen, hun var ung og spenningsøkende. Jeg kjenner meg godt igjen i henne.Har vært med på mye av det samme, bare at jeg ikke er kronprinsesse i dag :-) Da hadde jeg gått med en evig angst om hva pressen kom til å finne ut om meg...

Jeg syntes dokumentaren var dårlig, de kunne vektlagt andre ting en den videoen og hva den inneholder. Det spiller vel ingen rolle lenger....

Skrevet

Artig med en dokumentar som ikke var sensurert av slottet.

Det er lett å framstå som sympatisk når du kan regisere inntrykket selv - ref MM etter hun møtte Håkon - ikke såå enkelt når det er andre som får fortelle.

Jaja, not that I care.

Skrevet

Jeg fikk bare mere respekt for damen etter det programmet.

Skrevet

Jeg synes også hun er ei flott jente og gjør en god jobb! Når vi først har et kongehus kan vel hun like gjerne bli dronning.... Hvem har ikke mange svin på skogen, hun var ung og spenningsøkende. Jeg kjenner meg godt igjen i henne.Har vært med på mye av det samme, bare at jeg ikke er kronprinsesse i dag :-) Da hadde jeg gått med en evig angst om hva pressen kom til å finne ut om meg...

Jeg syntes dokumentaren var dårlig, de kunne vektlagt andre ting en den videoen og hva den inneholder. Det spiller vel ingen rolle lenger....

Er du forsvarsadvokaten hennes? :)

Om DET ikke spiller noen rolle, hva spiller en rolle da?

Har du vært med på mye av det samme?

Trokke det er normalt gitt, det er heller helt hinsides normalen.

Men det er hun som må leve med, og stå til regning for det hun har gjort.

Og det var jeg som ikke brydde meg.. :-)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg er helt enig med deg.

Skrevet

Jeg så den. Om hun gjør jobben sin bra vet jeg lite om. Det ser for meg ut som hun tilbringer mesteparten av tida si med shopping og feriering, men nå har hun jo fått flere barn på kort tid og da har hun vel kanskje jobb nok. Synes likevel bedre om henne i dag enn jeg gjorde for noen år siden. Jeg tror det er fordi kronsprinsen virker så harmonisk og lykkelig. Samme hva hun bedriver har hun nå gjort ham til en lykkelig mann, og det er jo en fin ting:-)

Tviler på at den videoen noen gang kommer ut.

Skrevet

Ja, hun har virkelig vokst! Hun virker veldig harmonisk og uselvisk.

Synes også det er beundringsverdig hvor godt hun har taklet all den hetsen hun har fått.

Historien om henne og kronprinsen er forøvrig utrolig romantisk, om man skal være så bløt å innrømme det! :) *sukk*

Skrevet

Synes også det er beundringsverdig hvor godt hun har taklet all den hetsen hun har fått.

Historien om henne og kronprinsen er forøvrig utrolig romantisk, om man skal være så bløt å innrømme det! :) *sukk*

Hun har blitt voksen og alle fortjener en ny sjanse.

Hvem har ikke vært vill og gal i ungdomstida selv om hun kanskje har vært litt villere enn de fleste?

Jeg ville ikke likt om livet mitt skulle blitt lagt ut på tv.

Skrevet

Jeg er enig med deg, jeg! *Blautere enn blautest*

Skrevet

Hun har blitt voksen og alle fortjener en ny sjanse.

Hvem har ikke vært vill og gal i ungdomstida selv om hun kanskje har vært litt villere enn de fleste?

Jeg ville ikke likt om livet mitt skulle blitt lagt ut på tv.

Jeg ville antakelig dødd på meg om noen brettet ut så mye som en flik av mitt liv på tv, om det så bare var et bilde av meg med tannregulering og haremsbukser! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...